? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 16, 2008

Johny Dalam Proses Penyembuhan...

Mmm..macam biasa..hari minggu aku akan balik umah ma n abah aku...Chendering..
Hari Khamis malam, ktorang dah balik..
Aku memang niat nak tengok keadaan Johny camne...mmm..just enjoy the pic la..heheh...
tengok..bukan main susah lagi nak suap ubat kat dia...nasib baik misi dia ada..hahah...(adik aku la tu)
ni ubat dia..macam strawberry yogourt jer...tapi memang ada bau strawberry pun..
ni sebelum makan ubat..dah mula wat muka termenung dia tu...dah kurus dah Johny...susut 1kg
Johny yang putih bertukar menjadi kekuning-kuningan...sebab tak mandi..misi dia tak nak mandikan lagi sebab dia belum pulih..takut sakit balik..heheh

video

ni yang sempat aku rakam masa proses Johny makan ubat...

0 comments: