? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 10, 2008

Majlis Perpisahan Pn. Isuzaira

Ha...ni la yang aku kata majlis perpisahan tu...aku sempat jugak g after balik dari klinik...ye la..tak tahu bila lagi aku akan jumpa ngan kak ira...aku kira baik jugak la ngan kak ira ni sebab kitorang kursus induksi sekali...dia dapat offer kat Universiti Malaysia Pahang (UniMaP)..beria la kak ira nak pergi sebab husband dia kerja kat sana...kalu aku pun melompat kegirangang...dah la baru je melahirkan anak...hehehe...
ni geng-geng s/u UMT..ramai lagi..ni baru sebilangan kecil....
pose tetap pose..tak ingat dah diri tu tak sihat...hampeh aku nih...sian baby kat dalam...
nampak jugak mata aku macam lepas menangis..padahal dah touch up dah...try to cheer up myself...
ini dia puan Isuzaira...semoga hepi di tempat kerja baru..ahaks....n moga dapat bos yang baik2 hendaknyer..hehehe

0 comments: