? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 16, 2008

Banjir Ke Umah Aku???? & Pemeriksaan Antenatal

Dalam post yang lepas aku ada bagitau yang musim tengkujuh dah mula melanda negeri Terengganu...mmm..macam biasala..umah aku akan mula ditakungi air..tapi tak de la sampai masuk dalam umah...tapi sekeliling umah tu ada air la...
ha..ni sikit baru ni...biasanya air akan naik sampai kat garaj kete tuh...
umah orang sebelah dah complete dah ditakungi air..sian kat dorang....

Seperti yang korang sume tahu...aku kan ada masalah bleeding...so ada la orang suggest aku ke homeopati..aku pun pergila kat tempat yang dimaksudkan tu...macam klinik la tempat tu..ingatkan tak ramai orang..rupanya ramai jugak..sejam aku menunggu baru la sampai turn aku..dia potong sikit rambut aku n doc tu letak la rambut yang dipotong tu atas mesin dia...
Aku tak tahu la mesin ape..tapi banyak la punat2nyer..
Lepas tu aku diberi ubat...3 jenis sumenya...Homeopatinya cara makan ubat dia lain sikit...kita kena kemam ubat tu sampai cair...mmm..nasib baik la ubat tu tak pahit..leh la aku kemam...harap2 masalah bleeding aku setel la lepas ni...bimbang gak aku..takleh aku lasak sikit..banyak la kuar darah aku...aku tak bimbangkan diri aku ni..aku bimbangkan baby aku...

N pagi ni aku masuk ofis lewat skit..aku g klinik..biasala pemeriksaan antenatal bulanan..mmm...hari ni aku la orang yang paling awal sampai kat klinik..dapat no satu lagi..hehe..n yang tak bestnyer pagi ni aku kena minum air gula...sebelum mnum air gula tu, misi ambik darah dulu...lepas tu baru minum air gula..pe rasanya???yakkss!!!sangatla tdak sedapnyer..nak termuntah aku mnum air tu...lepas tu kena tunggu lagi 2 jam bfore darah aku diambil sekali lagi...nasib baik la aku ada check lain lagi..
Berat aku naik lagi 3kg..alamak!!merah lagi dalam buku catatan...pastu kena ambik lagi darah kat jari untuk check HB...nasib baik naik..kali ni 11.2..ok la tu..(gaya saida AF ok??)...ingatkan dah setel sume..misi lak cakap..lepas ni kena cucuk untuk kancing gigi lak..sakit gak cucuk ni..sengal bahu aku...ni baru dos yang pertama...dos yang kedua nanti masa baby 7 bulan...aduh..tak tahan aku asyik kena cucuk jer...

0 comments: