? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 16, 2012

Upin Ipin

Series tak tahu nak update ape hari ni...
Bukak blog..tapi termenung depan pc sambil fikir ape aku nak taip nih..
Tengok pic pun mcm takde benda nak citer...
Hal isu semasa?aku ni pandai ke nak ulas?huhuhu...

Hari sabtu ni final piala ape tuh?
Yang Kelantan lwn ATM nanti...
Yer..kelantan lawan ATM..tapi laki aku pun pergi sekali...
Sibuk betul...wat penuhkan stadium jer...
Mencikkkk...
Ini tidak adil..tidak adil...bagiku...(nyanyi lagu yuna)

Petang semalam berbuka dengan nasi minyak bungkus sajer...
Oh, tak bagitau erk semalam aku pose?heheheh..
Niatnya nak gulai ikan kembung, siap call mak mizi suh kuarkan ikan dulu...
Sekali balik rumah, mak mizi dah siap masak ikan keli...siap sambal...
Pastu bila tanya mizi lak..dia taknak makan...tapi sempat pulak habis sepinggan nasi..heran aku...
So, kalau itu mcm...kita kasi bungkus sudah lah...
Ikan kembung tu aku masukkan lam peti tu balik...
So, lets guling2 depan tv dengan upin ipin..hahahahah...

Malam tadi sebab tak larat nak melayan upin ipin asyik bergaduh rebut mainan...
Aku angkut upin (adik) masuk lam bilik...
Tutup lampu...tutup pintu...
Lets tido berjemaah...yer..dengan aku sekali lingkup kat dalam tu...
Belum pukul sepuloh dah pengsan...bagus sangat la tu kan...
Upin ipin ni kan...suka sangat berebut...
Yang ipin pun satu...ape yang upin main mesti dia nak ambik..sabor ajer lah...
Nak tengking lebih2 depan mertua...
Tapi time aku sakit hati sangat aku tengking jer...
Lantak lah kan...
Mesti mertua aku ingat menantu dia ni spesis makan tebuan...hahahah...

Eh, nape erk, sejak akhir2 ni rasa macam selalu jer letih...
Asal malam jer terus flat...susah la nak tunggu kul 12 or 1 baru aku tido...
Sampaikan aku tak larat nak lipat baju sume...adakah badan aku kekurangan zat sekarang?
huhuhuhu....faktor umur kot...dah makin tua ni...gitulah gamaknyer...
Ni baru gaya anak 2...kalu bertambah lagi?mmmmm...terkangkang lah aku jawabnyer...

#sekian bebelan dari aku yang tak de idea.....

0 comments: