? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 7, 2012

Ahad Oh Ahad!

Pagi tadi masa sampai kat ofis....
Terkejar-kejar ke lif...sempat terjerit kat kawan suh hold pintu lif..heheheh..
Pastu si kawan siap tegur, aisy...cerianya hari ni?
Aku?ceria?hahahahah...ape aku jawab?
"Mestilah ceria kak epi...ambik mood nak kerja di Ahad yang mulia nih"..hahahah...
Dari malam tadi dah aku set kat otak ni agar bersemangat nak g kerja hari ni...
Dah la sumber pemberi semangat lum balik lagi nih.
So kena tanamkan semangat sorang-sorang la...

Now, aku dah setelkan fail meja bos aku....
Audit komen ape ntah yang tak kena lagi..
Dah la masa nak buat tu nak sewel aku jadinya...
Lagi nak suruh baiki..
Tapi dah siap dibaiki...tak tahu lah kalau jadi macam tikus membaiki labu..
Nasiblah labu...kah kah kah....

Hari ni other half aku balik..tapi tak tahu lah kul berapa sampai...
Try call dia tadi tak dapat lagi...
Confirm2 out of border lagi tu...huuhuh...
Betapa sengsaranya aku sepanjang dia takde...
Rase macam tak lengkap jer....mengada betul kan?
Macam baru kawen minggu lepas je kekdahnyer...

**perasan tak kata ganti diri dah bertukar?rasa lebih lepas bebas bila guna aku...tak terikat untuk menulis...boley la erk?hehehehe....


0 comments: