? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 24, 2012

Selamat Pengantin Baru, My Fren


Kejadian adalah pada Sabtu lepas, 20 Oktober 2012...
Mulanya, sikit pun aku tak ingat pasal wedding si sha ni...
Aduyai...memang kawan yang kejam...
Sumpah aku tak ingat...sebab pagi tu aku kena bertugas, ade program kat UMT..
So dalam kepala aku, aktiviti aku on weekend tu hanya lah kena pergi bertugas...so mmg tak ingatlah wedding dia nih..
Nasib baiklah lepas jer hbs program, balik rumah, ain BBM...tanya nak pergi rumah sha tak...
Dengan hadiah nyer tak beli lagi...
So, lets kita pinjam baju emak sebab baju kurung sendiri tak bawak..kah kah kah...bedal aje lah....
Papa bebudak ni pulak takde..dah bertolak ke KL...kan malam tu kan ada final piala malaysia...
So, bawak Rayyan ngan adik aku...nak pergi sorang macam segan pulak...singgah Mydin beli hadiah...


The pengantins....sumpah dah macam makcik dah aku kat dalam gambar ni...adik aku ni ambik gambar jauh..tak suke benor aku....

Selamat sudah sorang lagi kawan aku join the club...heehhehe..

Yang ni B2B...sorang in March...sorang on April...pandai korang buat giliran erk?hehehehe

Oh, sangat teringatkan kenangan lama kat sekolah...
Rindu wehhhh....aku nak g sekolah..tapi nak lepak2 jer...tak nak belajar..tak nak ambik exam..best kan macam tu?heheheheh....

 satu2nya adik perempuan aku....

Serupa tapi tak 'sama' kan?haisyyy...naik berbuih dah mulut aku ni suruh dia diet...sayanglah sikit kat tubuh tu..dah la umur tu muda lagi...nanti takde orang nak kat ko...tau ape dia jawab? - biarlahhhhhh!!!!!!!!
mmmm...sabor aje lah....

untuk sya dan topek :

SELAMAT PENGANTIN BARU...
SEMOGA BERBAHAGIA SELAMANYA...
CEPAT2 PROSES BABY...HIKHIKHIK....





3 comments:

Anonymous said...

salam.. boleh tak nk minta tlg dgn tuan tanah. minta tlg tanyekan kwn tuan tanah tu kat mne die tempah pelamin cm tu,,.. napok comey jer... hehehe... tlg neh... :-) tuan tanah reply dkat blog tuan tanah jer la yer.. im ur silent reader.. tq..

IrinaSairah said...

nanti tuan tanah tanyakan dengan pengantin baru tu yer... :)


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

IrinaSairah said...

Cik adik, setelah dirisik kepada kawan kepada tuan tanah..beliau telah membuat tempahan pelamin di butik pengantin winnie kat bandor..di atas restoran uncle ng...area2 kokitab...