? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, October 29, 2012

Jatuh Hati

Tadi masa otw nak g kerja...

Dengar radio Suria.fm...layan KenchanaBilLim berceloteh..
Tajuk dia pasal Jatuh Hati Pandang Pertama macam tu lah lebih kurang...
Cewah...dan dan otak aku pun menerawang ingatkan masa lalu...
Duk fikir bila aku punya jatuh hati/cinta pandang pertama ni erk?hahahhah..

Pastu baru aku teringat...
Aku sangat admirer dekat satu budak ni...
Masa tu baru darjah 3...tapi dah gatal....
Aku takde lah pergi kat dia direct bagitau aku suka dia..
Tapi aku suka usha dia..
Dia sangat cute...takleh kata hensem lagi kot masa tu..sebab budak lagi kan...
Dengan kulit yang putih...bibir yang kemerah-merahan...
Baju dia sentiasa kemas...dan aku tahu dia ni anak orang berada..
Sebab rumah dia dekat jer ngan sekolah aku...
So aku tahu lah camne keadaan rumah dia...
Selalu aku berangan nak duduk rumah cam tu dulu...

Kalau time beratur kat luar kelas untuk baca doa pagi2...
Mesti aku akan beratur kat belakang2..sebab aku nak usha dia..
Tapi aku tahu dia tak pandang aku punya..
Aku ni masa sekolah bukan main bersememeh...
Oh yer..bebaru ni, ade kawan aku BBM...
Dia kate aku makin putih...jauh beza zaman sekolah dulu..
Kurang ajar punya statement...
Nampak benau lah aku dulu tak hot kat sekolah..huh...
So sekarang ni putih melepak lah?phuii....

Ok, sambung balik...tapi kan..takleh nak usha budak tu lama-lama...
Dia dah pindah sekolah pulak...aku dengar2 kat KL...
Huhuhuhuh....tapi sedih ke aku?tak kot..cuma rasa cam kehilangan skit lah..
Sumber ilham dah hilang...tapi yang pastinya dia sikit pun tak perasankan aku...
Nak tahu nama dia?yang aku ingat NIZAM jer...nama penuh aku tak ingat...
Kat mane lah dia sekarang kan?dah kawen ker?kerja ape?
Ke dah jadi mat rempit?heheheheh...

Tu lah kenangan aku pasal jatuh hati pandang pertama ni...
Yang sebelum2 tu aku tak tahu dan tak ingat...
Hehehehehe....gatai kan?


0 comments: