? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 11, 2012

Huurrrmmmm.....dah kenapa la pulak....

Malam tadi sempat buat satu entry sebelum tidor using BB...
Tapi tengok pagi ni tak masuk pulak post tu..
Bila cek kat BB benda tu dah sent dah...
Mmmm...lagi la membuatkan aku malas nak update from BB...

Aduyai...nape la dalam kepala ni asyik teringat kat Notes jer ni...
Asyik terbayang-bayang jer lam kepala...
Tapi nak beli tak mampu...

Mak memang tak mampu nakkkk.....
Tapi kalau nak sangat2 boleh jer diusahakan...
Tapi bimbang bila dah beli nanti menyesal tak sudah sebab penggunaan tak optimum...
So, daripada sekadar digunakan untuk bergambar and edit2...
Baik tak payah kan?
Cehhhh..ayat sedapkan hati la ni kan?
Tak de ke orang nak hadiahkan aku notes ni...huhuhuh..

Hari ni datang kerja dengan perasaan yang cemas sedikit..
Sebabnye datang sorang...dah ape ke hal datang sorang?
Macam tak pernah drive sensorang...
Yer pernah...tapi dengan minyak yang dah warning...menyala-nyala dah..
Dah sound laki aku tadi bagitau minyak swift dah nyala tu...
Bak sini duit nak isi minyak....
Dalam mamai2 dia...sempat tu...baru jer nyala...karang la isi...
Boleh macam tu...
Kalau aku ni jahat aku curi jer duit lam wallet dia...
Tapi kerana aku isteri mithali..maka kuturuti jua...
Nak isi minya guna duit sendiri kedekut pulak...
So kita gamble jer...
Agak-agak kete mati tengah jalan, 
Siap dia.....

Tapi dah selamat sampai pun...
Dan aku harap balik karang pun selamat lah jugak sampai...
Giler berkira bini camnih..hahahah..
Eh, mestilah kan....kah kah kah kah....

Oh yer...hari ni aku berpuasa...
Aku harap Allah permudahkan aku berpuasa sampai la time berbuka karang...
Sebab chance untuk membatalkan puasa adalah sangat besar...
Jangan ade orang ajak aku makan sudah lah...
Tak pasal2 buat-buat lupa yang diri tu sedang berpuasa..hihhihii...

Aku ada hutang 6 hari....sehari dah setel...tinggal 5 hari lagi..
So kalau hari ni lepas, tinggal 4 hari....
Tapi aku nak anggap aku hutang seminggu terus lah...
Niat di hati nak puasa tiap isnin ngan khamis...
Semoga Allah permudahkan niat suci hambaMu ini...

Sekian, ustazah membebel di pagi hari....
Dah, pergi buat kerja...

0 comments: