? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 25, 2012

Selamat Hari Raya Aidiladha

Oh..betapa sunyinya ofis aku hari ni...
Aku sampai ofis jam 7.40am...tapi  tak boleh masuk ofis sebab takde kunci..
Nasib baik ada hero datang kopakkan pintu..kah kah kah....
Ramai betul yang ambik cuti...
Macam nak raya Aidilfitri lagaknya...
Yelah orang yang kampung dekat macam aku ni memang tak heran kan...
Setengah jam dah sampai kampung....so takde lah nak ambik cuti bagai...

Raya Haji tahun lepas buat akikah Rayyan sekali..
So suasana adalah lain sedikit..
Now tahun ni macam biasa-biasa saje...
Abah pulak kat sana...
So, tak ada orang kat rumah Chendering...
Tinggal nenek ngan chu jer...

Manusia ni memang macam2 ragam kan...
Ada yang sedar diri...ade yang tak sedar diri..
Aku kadang-kadang naik heran..dia tak sedar ke ape yang dia cakap..
Apa yang dia buat tu, sangatlah bertentangan dengan diri dia..
Meninggi diri pulak tu...nak tunjukkan diri tu sangat lah tinggi tahap keimanannya..
Padahal orang sekeliling...sedara mara tahu perangai sebenar ko..
Tapi bab menasihatkan orang memang tak pernah failed...
Tapi tu la kan..katenyer manusia ni bermacam-macam...
So, ni la salah satu pesennyer...
So, bersabar je lah bila anda menghadapi insan-insan yang semacam ni...
Nasib baiklah insan yang aku kenal ni aku tak hadap hari-hari...
Kalau tak mesti berbuih mulut aku ni duk maki dia jer...

Dah tak de mood dah nak buat kerja sebenarnya ni..
Boss pun dah start cuti hari ni...
Aku kalau cuti pun hari ni ape aku nak buat..
Boring ade lah....
So baik datang ofis dan berceloteh...
Berceloteh kat blog takpe sebab tak guna air liur...
So, kita dapat berpuasa dengan aman...
Kalau kat rumah nanti jadi tarzan...
Budak berdua tu sekarang..ya ampun...
Asyik bergaduh jer....
Letih aku nak melarang....
Adik buat abang...
Abang buat adik...
Last2 aku yang histeria...
Dah la adik makin lasak...tapi dia tu tak brp balance lagi..
Skill masih kurang...so jatuh situ..jatuh sana...


Aku nak ucapkan selamat hari raya aidiladha untuk semua...
Yang paling special untuk abah dia Tanah Suci...tak sabar nak tunggu abah balik..







0 comments: