? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 21, 2012

Tahniah Buat Kelate....

Pertama-tamanya tahniah buat Kelantan kerana telah menjuarai Piala Malaysia..

Kelantan memang gempak...
Dan takziah tahniah juga buat ATM...anda kalah bermaruh..
Bak kata pengulas kat Astro 801 malam tadi..
Yer, aku fikir pun mcm tu...dah memang luck Kelantan untuk menang..jadi juara..
ATM takde luck..bukan rezeki la tu...

Aku tengok pun malam tadi dah separuh akhir..
Sebab keluar pergi bandar kejap...
Tak excited sangat pun nak tengok sebenarnya..
Tapi bila dah mengadap..terangkat2 punggung aku ni...
Tu dalam tak excited..kalau excited aku tak tahu lah camne gayanya...
Semasa masa  tambahan 30 min tu...aku tengok sume player dah tertekan dah...
Ngan pengadil sendiri pun dah stress...
Berapa banyak kad kuning yang dilayangkan masa tu...
Kenapa tak bagi jer sorang satu?hahahahah....
dah kenapa pulak aku yang emo nih..aku pun nak kad kuning jugak ker?

Yang pastinya semua penyokong kelantan pulang dengan dada yang lapang....
Dah lah negeri dorang dapat cuti hari ni...
Ngan laki aku pun sekali bercuti hari ni...
Punyer semangat, bukan negeri dia lawan pun sanggup turun padang...
Aku dengki sebenarnya....

#tahniah sekali lagi buat Kelantan...dapat tanah satu lot sorang...besssttttt.....lagi best, pemain simpanan la...tak main pun dapat jugak tanah..hahahah...ayat orang dengki sekali lagi...

0 comments: