? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 10, 2012

Meninggalkan dan Ditinggalkan....

Wahhhh...topik...
Sepanjang hidup aku ni..tipulah kalau aku tak pernah merasa ditinggalkan dan meninggalkan...
Yelah...confirm2 ade adegan cinta2 monyet tu kang...
Mmmm..bila diingat2 balik...
Sebelum kahwin, total lelaki yang terlibat lam hidup aku...(bercinta la kan)...
Adelah dalam...8 orang kot...ramai tak???aku rasa tak ramai tuhh..
Nasib baik kawen muda...kalau tak aku rasa mesti bertambah lagi koleksi ex-bf aku..kah kah kah kah....

Nak citer hal dorang sorang2 ker????
Mmmmm...ok jugak tapi siyesly tak ingat lah....
Nama pun aku lupa...
Tapi adelah 2,3 nama yang terkesan lam hidup aku...
Eh, laki aku tu pun pernah jadi ex-bf aku tau...kah kah kah...
Ini lah namanya kehidupan....

Aku jarang ditinggalkan..biasanya aku meninggalkan..
Bajet hot la tu kan...phuiii!!!!!!
Tapi sekali aku ditinggalkan..merana giler woiii...
Aku ingat masa tu aku form 3....
Nasib baik masa tu dah lepas PMR...so selamat kat situ..
Tapi setiap hari aku menangis...
Asyik berkurung jer dalam bilik..
Tak tahu lah mak ayah aku perasan ke tak...
Duk berkurung lam bilik bertemankan radio...
Kuar jer lagu jiwang kat radio, terus air mata bercucuran...
Aku macam takleh terima hakikat yang dia tinggalkan aku camtu jer...

Dia tak cakap nak break ngan aku...tapi dia diamkan diri camtu ajer...
So aku buat keputusan untuk break ngan dia...

Seee...tetap aku yang buat keputusan dulu...ape punyer lelaki daaaa....
Bila dah masuk form 4 pun aku still lagi angau kat dia ni...
Menangis masa dapat tau dia nak pindah sekolah...huwaaaa...
Sebab masa tu kalau dia tak jadi bf aku pun...aku dapat tengok dia hari-hari pun jadi lah...
Punyer aku angau...
Tapi lepas dia pindah...slowly aku dapat lupakan dia...
Tapi memang aku takkan lupa lah...


Mesti orang kate kan...alaaa....cinta zaman sekolah pun nak ambik port ke?
Eh, mestilah kan???dah kita rasa kita sayang giler2 kat orang tu....
Konon-konon berangan sampai ke jinjang pelamin la tu kan...
Phuiiii...blah la....

Bab meninggalkan pulak..of coz la banyak...
Bila aku rasa dia cam tak best jer..
Terus aku blah awal-awal...jahat tak aku?
Tapi aku rasa ok kot...dari aku melayan ko lama-lama...
Nanti makin la ko syok kat aku...so better aku lari dulu..hahah...
Tapi dalam aku meninggalkan orang tu...ade jugak yang aku kesian...
Aku ni tak lah kejam sangat....

Tapi masa tu aku tak tahu nape aku sangat nekad..
Padahal mamat tu punyer lah baik ngan aku...
Kiranya dah siap berangan habis belajar nak kawen sume kan...

Dia banyak tolong aku....
Tapi mungkin tak ada jodoh kot...
Dan yang paling aku kesal, aku tinggalkan dia bodoh macam tu jer...
Dia call aku tak angkat...dia sms aku tak jawab...
Sebab ape?sebab masa tu aku tengah angau dengan laki aku sekarang ni...
Yelah, dia jauh...aku kat Terengganu...setempat kerja pulak ngan laki aku yang sekarang ni...so, aku rasa macam better aku pilih laki aku dari dia...
Aku tak nak kawen nanti aku duk jauh ngan laki aku...
Giler jauh aku berfikir masa tu...
Lagipun aku tengok mak aku memang dah berkenan giler ngan menantu dia sekarang ni...

Haktuihhhh......
Kepada kamu, saya minta maaf....
Halalkan makan minum saya sepanjang kita berkenalan...
Tapi saya hairan, kenapa kamu cepat benar mengalah...
Bila saya tak angkat call...bila saya tak balas msj...kamu terus diam....
Tiada semangat nak dapatkan saya langsung...
Kamu tahu mana saya tinggal...tapi kamu tak berusaha untuk jumpa saya...
So, saya simpulkan kamu sebenarnya tak bersungguh dengan saya....
boleh pulak salahkan orang lain kan?

Semoga...orang-orang yang saya tinggalkan dan orang yang meninggalkan saya berbahagia dengan kehidupan masing-masing...
Semuanya sudah diatur oleh Allah....
Kehadiran kamu-kamu semua adalah sebahagian rencah dalam kehidupan saya...
Sebagai pengalaman untuk saya dalam menghadapi kehidupan ini...

Sekian dan terima kasih....


0 comments: