? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 28, 2012

Lamanyer Tinggal.....

Minggu lepas mmg tak sempat nak update blog...

kalau sempat pun just pasal anniversary saya yang jatuh pada hari Rabu lepas...
Lepas tu terus membisu...tak sempat lah....
dengan pergi Tasik Kenyir lagi minggu lepas..
So aktiviti adalah pack...

Weekend bebaru ni sempat lah pergi short vacation ke Kuantan..
Jalan2 hilangkan stress...
Jalan lah sangat kan...banyak lepak kat bilik hotel jer kekdahnyer.
Abang Reezq lak kena demam...sian dia..menggigil-gigil masa tido..huhuh...

Mmmm..saya sedang kelegaan sekarang ni...
Baru saje menyiapkan fail meja saya dan bos saya..
Esok ada bengkel pemurnian fail meja..hahahha
Bila nak wat pemurnian, baru lah semua menggelupur cari fail meja..
Hahahahha...
Alhamdulillah...setel jua...
Terima kasih kat kawan2 yang membantu...
Now, fail meja tu cantik jer duk lam kabinet...
Padahal namanya fail meja kan..mestilah duduk atas meja..
Tapi buat menyibuk jer...tak payahlah...hahahah...

Hari ni saya puasa...menghabiskan sisa-sisa puasa yang belum diganti..
This is last 3 days...yang balance2 ni lah yang paling payah nak dihabiskan...
Betul tak?heheheheh...tapi malam tadi just makan roti telur jer...
Tak sahur pulak tu...hope dapat bertahan...huhuhuh...

0 comments: