? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 9, 2012

Tribute To Cik TAN980


Dia hadir dalam hidup saya pada akhir tahun 2006...
Ketika itu saya baru saja dapat kerja kat UMT (masa tu KUSTEM)
So, ayah saya cadangkan saya mengambil dia untuk memudahkan saya ke tempat kerja memandangkan jarak rumah saya dengan UMT yang agak jauh....
Hayat CikTAN dengan saya tak lah lama...tapi tetap meninggalkan nostalgia kan?

Pada tahun 2008, after kawen, CikTAN telah berpindah tangan...
Masa tu xgf abang saya yang ambik dia...just tolong sambung bayar..
Masa tu saya rasa bukan satu keperluan untuk mempunyai 2 kereta selepas berkahwin..sementelah kerja pun satu tempat..

Lepas tu, CikTAN kembali lagi ke Terengganu...tapi tahun bila saya tak ingat dah...mak saya yang sambung bayarkan pulak...tapi adik lelaki saya yang pakai...so CikTAN berhijrah ke Penang dan Perlis...lama juga beliau di sana...pastu start 2012, CikTAN kembali berkhidmat kepada saya....

Almost 5 month CikTAN dengan saya...dan saya rasa ini adalah minggu-minggu terakhir CikTAN bersama saya...selepas ini CikTAN akan berada di bawah jagaan orang lain...secara officially...tiada lagi nama saya sebagai pemilik CikTAN....siyesly, rasa sayang jugak nak lepaskan CikTAN, tapi perasaan ingin memiliki yang lain turut membuak-buak...heheheheh...

CikTAN sangat banyak berjasa kepada saya...walaupun kecik tapi sangat lincah....setakat nak cilok2 kat tengah bandar tu no hal lah....saya lebih prefer memandu CikTAN daripada memandu kereta suami saya....so harapan saya agar pemilik baru CikTAN menjaganya dengan baik...hukhukhukhuk.....



p/s - banyak kenangan saya bersama kereta ini...kereta pertama dalam hidup....

0 comments: