? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 4, 2012

Bercuti Panjang....

Saje je ambik cuti pada hari Rabu dan Khamis lepas..
Bersempena dengan bos pun bercuti panjang...
So, terus sambung cuti Jumaat dan Sabtu...
Ahad pun cuti lagi sempena Hari Keputeraan Yang Dipertuan Agong which is jatuh on Saturday...dan diforwardkan ke hari Ahad..
Indahnya donia...hahahahah...
5 hari direct bercuit hingga rasa lemau nak datang kerja hari ni...
Sedang mandi pun boleh lagi duk pertimbang nak g kerja ke tak hari ni..hahah...


So bila tuan punya blog bercuti...maka entry2 pun tak ade lah...turut bercuti..
Tak daya nak update tru phone...fb pun tak berapa nak aktif...


Ade syok dan ada yang tak syok...cuti panjang kali ni...
Yang tak syok, en.suami tak ada sekali...
Dia ke Bandung...ngan ofismate dia...
Bertolak on selasa petang dan balik on early morning sunday..huhuhu..
Bukannya saya tak biasa kena tinggal...dah biasa sangat dah..
Tapi kali ni saya rasa lain sangat....
Rasa gelisah semacam...dalam kepala ni asyik teringatkan dia jer...huhuh..
Macam orang yang baru kawen jer...padahal dah 4 tahun..heheheh...


Yang syok nyer, sume adik beradik saya ade...
So dapat berkumpul ramai-ramai....
Meriah betul kat umah ma saya...
Dengan sedara-mara yang lain...
Masa ada kenduri ni lah masanya untuk sedara mara berkumpul kan?
Heheheh...letih...tapi seronok...dengan riuh rendah anak-anak...
Masing2 ada anak nak kena jaga....hahahah...


Time yang paling buat saya nak gelak ialah time mandi...
Berebut-rebut..bukan jer budak2...tapi orang tua pun...
Pastu adalah orang yang berleter...awal-awal tak nak mandi..
Dah nak gerak baru nak mandi...
Nasib baik anak-anak saya dah ade yang sudi siapkan...
Saya hanya siapkan diri-sendiri...hahahah...


Petang semalam, sume dah beransur pulang...
rumah kembali jadi sunyi...huhuhuhu...
Agaknya tunggu raya nanti lah, rumah akan bising kembali...

1 comments:

Deq's Qienz said...

ermmm lepas cuti pjg mesti bermalasan jew nak masuk keja blaik ek..huhuu