? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 3, 2012

International Gala Night 2012 ~ Done

OK...malam tadi selesai lah sudah program tersebut....penat but happy....dah lama tak bertugas kan...saya suka sebab masa ni lah leh jumpa kawan-kawan...if not, masing-masing terperuk kat office jer...

Alhamdulillah....semuanya berjalan lancar...urusan mengadap Tuanku juga berjalan lancar...tiada lagi peristiwa seperti tahun lepas...serius saya sangat berdebar...duk fikir apa lah pulak dugaan saya pada kali ni...heheheh...masa mengiringi flower girl untuk persembahkan bunga kat Sultanah, flower girl terlupa plak nak ucap junjung kasih Tuanku after tuanku bagi gift kat dia...masa tu saya antara dua...jarak saya antara flower girl (Dini) agak jauh...dalam kepala duk fikir blh ker if saya nak ckp kat Dini...~dini, cakap ape kat Tuanku?~heheheheh...tapi rasa macam apehal ko Irina, ko ingat ni time rehearsal ker?kah kah kah...so end up saya just diam jer....heheheh....ye lah, saya yang dewasa ni cewah...dewasa ko... rasa sangat neves...apatah lagi dak Dini tu yang baru umur 7 tahun...memang salute lah kat Dini...heheheheh....


 Malam tadi menu western yer....mmm...hidangan so so ajer....blh lah dari tak blh...tapi appertizer ni sedap.....dap dap dap dap....

 Muka adalah ketara keletihan....huhuhuhu....

 Mushroom Soup....sedikit masin...tapi habis jer semangkuk ke dalam perut...hehehehe...

 Ada persembahan daripada pelajar-pelajar luar negara....

 Ini adalah main course nyer....nama tak ingat....mmm...so so ajer....tak habis pun saya makan....

 Dessert...chocolate ape tah....rasa sikit jer..

 Kebanyakan para pelajar antarabangsa memakai pakaian tradisional negara dorang....mcm2 ragam...yang letak daun macam daun kari kat kepala pun ader...

 Persembahan dikir barat dari pelajar Malaysia....

us....ada ramai lagi...tapi yang ni jer sempat tangkap...hikhikhikhik.....


0 comments: