? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 23, 2012

Its 4 years and still counting...

4 tahun lepas...
Masa ni saya sedang neves di dalam bilik saya...walaupun luarannyer saya nampak cam rileks, tp saya sgt neves menantikan kunjungan rombongan lelaki untuk acara akad nikah...

4 tahun lepas...
Petangnye sempat lagi jumpa tunang...sebab nak bagi persalinan untuk majlis bersanding...sempat lagi tunang kuar pergi cari songkok untuk akad nikah pada malamnyer...very d last minute preparation..dan saya sempat pergi kedai cari tudung untuk dipakai masa majlis bersanding...berleter habis ayah saya sbb dah dekat nk kawen pun still lg kuar...

4 tahun lepas...
Selamat jer diakad nikah, lepas setel salam2...en suami terkam ke khemah jamuan dulu...baru terasa lapar maybe..hehehe...lepas tu ssh plak saya nak panggil masuk bilik untuk bergambar...

4 tahun lepas....
Pertama kali tido berseorangan selepas menjadi isteri...ye lah, en.suami kena lah balik..esoknyer nak bersanding...mase tu, rase mcm tak caye yang saya dah jadi isteri orang...

Selepas 4 tahun...
Saya bersyukur kerana Allah masih panjangkan jodoh saya dan suami..saya akui, hubungan mana yang tak pernah dilanda badai...tapi saya sekali lagi bersyukur sebab dapat mengharunginya...

Semoga Allah merahmati rumahtangga kami...sesungguhnya inilah mahligai yang saya bina dan selamanya akan saya pertahankannya...insyaallah...

P/s : rase sedih sgt bila dpt tahu Norma dah meninggal dunia setelah sekian lama menderita...kesian kt anaknya, Rafiq..semoga Talib tabah menghadapi dugaan ini...Aminn...Al-Fatihah buat arwah Norma...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments: