? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 22, 2012

Is Going To Kenyir...

Rasa sangat tak best bila mana jari telunjuk tak dapat berfungsi untuk menaip...


Hujung jari telunjuk saya tidak dapat bertugas untuk menaip kerana terluka semasa mengupas bawang...aduyai...sakitnye Tuhan saja yang tahu...kali ni lambat pulak luka tu nak bertangkup balik...dan pendarahan pun lambat berhenti...saya dah agak sebab sekarang kan saya tengah ambik Yasmin..so antara keburukan yasmin yang ni lah..pembekuan darah lambat berlaku jika kita terluka...kalu terluka hati tu saya tak dapat nak jawablah...hahahaha


So, malam tadi masa buat susu kat Rayyan, jari saya bleeding balik...kuat jugak penangan yasmin ni erk?huhuhu...


Ok, back to the main topic...kejap lagi saya nak pergi ke Kenyir...ade Program Penggalakan Sains dan Teknologi...saya join urusetia..bantu2 dorang...program ni dibuat untuk budak2 sekolah...till this Thurs...tapi saya tak overnite kat sana lah..petang karang balik sini...and pagi esok pergi lagi..ulang alik lah jawabnyer...hehehehe...


Ok lah...just a short update...daaaa.....

0 comments: