? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 20, 2012

Rasa Bersalah Pulak...

Bila tak up entry...saya selalu rasa macam tu...hehehehe..pelik bukan?
entah lah...saya pun tak tahu kenapa saya harus terasa macam tu..
padahal bukan ade yang membaca pun...
tapi ianya adalah satu kepuasan bagi saya jika saya up entry
walhal entry tak berilmiah pon....hahahahah...


Cuaca kat Terengganu sangat panas lately...
malam tadi saya mandi jam 12.30am...
disebabkan iron baju punya pasal...peluh mencurah2...
sampai leh basah baju ni ha...
so pe lagi, lepas jer siap iron baju, terus mandi...
mulanya on gak suis heater..ne lah tau tetiba rasa sejuk kan..
tapi lastnye hentam ngan air paip gak...so selesa..
lepas tu baru lah dapat tido dengan aman damai...heheheh..


Uisyyy...mata dah mula mengantuk nih..
natijah memakan sepinggan nasi lemak pagi tadi...
aduyai...



0 comments: