? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 16, 2012

Bebel...Membebel...Ramble...Rambling....

Salam sume..pagi ni saya rasa macam nak membebel jer...
Haih la...namanya perempuan..hahahah...
Semalam dan hari ni saya drive sendiri ke office...
Sementelah encik suami berkursus kat bandar, so kawan dia datang ambik dia kat umah..
CikTAN kan dah tak ada...so terpaksa memandu MrHonda...sayugia dimaklumkan MrHonda adalah jenis manual...
Apabila sebut manual, saya sedikit cuak...bukan tak biasa bawak MrHonda tu...tapi adalah sedikit kecuakan dan kemalasan untuk bermain dengan clutch...

Saya akan rasa letih bila bawak kereta manual...tak tahulah kenapa...mula lah macam stress jer..nasib baik drive kat Terengganu...if kat KL, tercabut betis ni agaknyer...heheheh...so adalah tidak sabar untuk memiliki kereta auto...cepat2 lah proses itu berjalan...hukhukhukhuk...

Ok, saya bukan nak menghina penunggang motosikal...tapi saya adalah sangat tidak suka kalau jenis penunggang yang tak berapa nak reti bahasa yang menunggang motor di tengah2 jalan, pastu slow nak mampus pulak tuh...tak tahu nak ke mana..kiri ke kanan ker...aduyai...boleh bikin hati panas...biasanya berlaku kat jalan2 kampung lah...yang mana mereka2 ini macam hanyut ngan dunia mereka sendiri..macam sedang menikmati keindahan panorama alam jerks...geram betul...tak sensitif dengan pengguna jalan raya yang lain...kita pulak kat belakang ni duk follow dia...dengan kadar 30-40km/j...mula lah punch card saya merah...tak ke lagi panas hati dibuatnyer?

Eh, AA (Air Asia) buat promosi tiket free kan?saya pun ade gak mintak kawan saya book kan untuk saya...tapi tak tahu lah tu dapat ke tak?untuk tahun depan punya travel...masa tu rayyan dah masuk 2 tahun...so dah best nak bawak berjalan...reezq lagi lah..masa tu dah masuk 4 tahun...mesti dia excited nak naik kapal terbang..heheheh...tapi sume tu tak tahu lagi lah dapat ke tak tiketnya...heheheh...harap2 ade rezeki untuk kami anak beranak...asyik papa jer yang travel, mane aci kan?

Hari ni dah hari Rabu...esok Khamis..last day kerja for this week...kejap jer satu minggu berlalu...pejam celik pejam celik dah setengah bulan Mei berlalu...terasa masa berjalan begitu pantas...next week is our 4th wedding anniversary....weeeee...tapi setakat ni takde plan pape pun...tapi hadiah anniversary saya dah bagi kat Encik Suami in advanced...bila en.suami tanya saya nak apa...tetiba blurr tak tahu nak mintak apa...heheheh...

Ok lah...mau pergi mamam puler...ahli kelab makan sudah panggil...daaaa....

0 comments: