? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 1, 2012

Tahniah My Cousin

Firstly, congratulations to my cousin coz dapat baby...2nd boy...aku bukan main yakin lagi masa cousin aku pregnant tu yang kuar nanti baby girl...heheheh...sebab dia kata tiap kali scan tak nampak...heheheh..so aku kate confirm perempuan lah tu...

Ternyata salah...hahahaha...tak pe lah kak mazni...cuba lagi akan datang...seri lah kita yer??ada 2 askar..heheheh...actually aku dah lupa brp hb baby ni lahir...nanti nak cek BB aku jap...haa...on 21 Mac 2012...abang aku punyer birthday on 20 Mac 2012...oh lupe lak aku nak up entry wish birthday untuk dia...sekali kan kat sini j lah yer??heheheh....

HAPPY BIRTHDAY MY BROTHER YANG KE 28
tak lama lagi nak jadi ayah dah...dia nak anak dia panggil dia ayah, isteri dia ibu...
semoga dimurahkan rezeki dan bahagia selalu...yang ni pun aku rase macam dia akan dapat anak dara

ok back to the tajuk asal...heheheh....

ini lah baby nyer...nama aku tak tanya pulak...sebijik macam abang dia jugak...selamat menjalani pantang lah yer kak mazni...heheheh...seram aku sebut bab pantang2 ni...i is dont like...

0 comments: