? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 6, 2012

Santai Jumaat

Hari Jumaat sangat heaven kan?tak payah nak kelam kelibut bangun nak gi kerja...hehhehe..
pagi ni, celik mata, rayyan dah takde kat sebelah..confirm2 lah sudah diambik oleh nenek dia..
Malam tadi sampai umah nenek, sorang pun takde kat umah...nenek dan aki pergi meeting..meeting sokmo.. chu lak pergi rumah kawan dia..takut sensorang kat rumah katanya..mama pun pentakut nak masuk rumah..so tunggu chu balik dulu lah..so melepak 3 beranak lam kete..hahahha...

Tak best lah keyboard kat umah nenek nih...rasa kekok jer menaip...eh, aku kan kalau menaip tru laptop lagi lah rasa macam orang cacat..hahaha...mungkin sebab tak biasa kot..sepanjang hidup aku nih tak pernah lagi aku purchase laptop...rasa macam tak perlu kot..masa belajar dulu aku pakai pc tu jer...masuk kerja dah ada pc n internet kat office..sekarang pulak, dah ada BB...so tak ada keperluan untuk beli laptop...

Pagi ni hujan...lebat jugak...syok jer cuaca sejuk camni...breakfast lak ngan jemput-jemput bilis...syokkk...makan kat depan tv...mandi pun tak lagi..kata hujan...hahahhaah...eh, tengok tak slot SERAM kat TV3 malam tadi...aku tak boleh lah kalau citer hantu based on pocong nih...aku rasa hantu yang paling aku takut ialah hantu pocong...hahahah...bodoh lah citer tu...memang tak sanggup aku nak tengok..adik aku lah tu beria nak tengok...pahtu dua2 tutup muka...kah kah kha kah...rayyan gak rileks jer..namanya budak kan..tak tahu pape... hikhikhikhikhik....

Tengahari ni nenek nak masak ikan singgang...best2...kalau ade tempoyak best nih...plus lak ngan budu...lepas tu bersin tak henti2 lepas makan...hahahha....hari ni nak buat apa yer...boring jer rasa...petang ni nenek nak meeting lagi...ala..boring tau...asyik meeting jer nenek ni...kita nak g mane ye abang n adik?kalau cuaca elok nak bawak dorang kuar lah...

p/s : meluangkan masa dengan anak-anak adalah sangat heaven ok? setelah 5 hari bekerja..

0 comments: