? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 5, 2012

Apabila Kata Fikiran dan Kata Hati Tidak Seiring

Seiring dan sejalan...seindah bunga di taman.....nyanyi dulu ambik mood..boleh?


Pernah tak alami seperti tajuk di atas?anda nak cakap lain...tapi lain yang keluar...
Anda bagitau sesuatu yang lain...sedangkan dalam kepala nak bagitau mende lain...
Anda rasa nak memaki...tapi kuar ayat sopan....
Anda rasa anda dah bersopan, tapi kedengaran sangat kurang ajar...
Camne tu yer?
Ada ubat tak?


Bagi aku, susah betullah nak arrange mende ni...tapi at one side ada baiknyer..
Macam kita tengok something or someone...yang tak kena kat mata kita...
Dalam kepala dah ada perkara negatif like, pekejadah dia pakai baju macam tu...
Tapi bila lalu sebelah dia kita tak cakap kat orang tu kan...paling kurang kita tengok j lah..
Tu kebaikannya lah kan....
Keburukan pulak yang aku nampak ialah, kita tak dapat nak sampaikan apa yang kita rasa..
So benda ni akan tersekat kat dalam...
So bila sesuatu tersekat....adalah sangat tidak best kan?


Eh, paham ke apa yang aku cuba sampaikan ni?
Ke tak faham?kalau tak faham tak pelah...buat2 faham ajelah...kah kah kah...
Today is Thursday...but Thursday hari ni aku tak berapa nak happy...
Kebiasaannya i like Thursday...tp tidak hari ni...
Rasa tak semangat nak menempuh hujung minggu...
Kalau esok kerja...aku datang dengan senang hati...hehehheeh...
But aku juga nak hari ni berlalu dengan segera....
And sedar2 je hari Ahad...buley tak camtu?


p/s - mood si penulis tidak berapa nak stabil..jangan dilayankan sangat...nanti berjangkit.

0 comments: