? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 8, 2012

Padan Muka Aku....

Dah tak pepasal hari ni datang kerja log in jer dah 8.02 am...
Sakit ati i tau..patutnyer sempat....tapi tertinggal kad akses nak masuk ke ofis lak...
Bukan main lagi aku cepat2 masuk lif, marah lif lagi sebab lembap...
Nak bukak pintu ofis cam biasa tak dapek...aduyai....
Sempat lagi selongkar handbag nak ambik kunci..kah kah kah...
Suddenly teringat Khamis lepas orang dah edarkan kad akses...
Kad tu pulak baik punye aku gantung kat cermin pandang belakang lam kete..
So, dah lambat...kiranya aku lampirkan entry ni lah kan untuk sebab aku lewat hari ni..


Mmmm...hari pertama kerja pun dah spoil dah...mencik tau...
Dah lah cuaca pun mendung jer...mendung lah mood aku nak kerja hari ni..
Mata tetiba rasa senak pulak...macam2...
Adakah ini dinamakan sindrom Sunday Blues?
Tak suka..tak suka...huhuhuh...


Hari ni aku pose....so kalu lepas pose aku hari ni...still ada 5 hari lagi..
Waa...tak sabar ok nak perabiskan ganti pose nih...
Kalau boleh nak pose direct minggu ni..kalau laratlah...
Tapi pepagi hari ni aku dah rasa lain macam...
Oh irina, jgn diturutkan sangat nafsu tu..
Ok, saya yang menurut perintah....


Hari Rabu ni cuti...yahooo...
Tapi lagi best kalau hari Khamis pun mencutikan diri..
Barulah leh direct 4 hari...tapi cuti lama2 pun watpe kan?
Bukannya nak g jalan2 ke mane pun..habis2 memerap kat umah jer..
So boring...


Arggghhh...no idea lor...
Till then, bye....

0 comments: