? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 1, 2010

Sayer nak Kurus!!!!!!!!!!!!!!


Huhuhu....tolongla...tolong la...
saya nak kurus....benci tul tengok gambo nih...sayer mok mok...huhu...
menci tul bila orang tegur..eh berisi tul sekarang ni...
hello...saya ni kan lepas bersalin..of course la mok mok....(ayat sedapkan ati j nih...)
nasib baik jeans tu muat lagi...
ada lagi 2,3 seluar yang takleh pakai...huhuu...
.
.
sekarang ni memang tengah berdiet...
saya dah tak makan nasi...ni dah almost 2 month dah tak makan nasi...huhuh..
ada pape petua lagi nak kurus????
kan bagus kalo reezq nak breastfeed...lagi la cepat turun berat badan ni..huhu..
sekarang berat saya 60kg...saya nak turun lagi 5kg....baru la rasa ringan sikit tubuh ni...
.
.
bila tengok balik gambar masa mengandung...rasa nak nangis jer..
leh ke saya balik macam dlu...
baju pe pun leh pakai...
takde la 'orang tu' nak panggil kita
batang balak la..
ikan paus la...
huhuhu....sentap tau....

5 comments:

MarkDriver~~~~ said...

i tak nampk kegemokkan itu..
i nampak JAM tangan baru jew..

Anonymous said...

doh pok reezq kan ade.. bgi pok die r breastfeed.. hehehe. ke pok die dop leh nk tlg? huhuhu

SUZIANA said...

sayer nk gemukkk..huhu..mencinye :(

Lazyf... said...

minumlah JDM 5...hehehe

p/s : thanx sbb request my FB...

Darwisy said...

Ai pom nak berisi siket...wakpe kurus kering nati terbang ditiyup angen...
Sila bersukur Nor Irina Sairah..hahahha..statement maut..