? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 21, 2010

Tag From A'....

Buka blog atirah tadi...dah terkena tag...ayooo...so kena la jawab...bagus jugak...tengah kering idea nak post entry...so ok la kite main tag2 yer hari ni...hehhe...
-
-
ADAKAH ANDA RASA HOT???
Hot ker???yup...saya memang hot..ooppss silap...saya taklah hot mana, tapi saya tengah hot kat seseorang sekarang nih...hot sesangat....camne nak cool balik nih???adakah perlu saya menterjunkan diri ke dalam air sekarang nih???plzzz la...hot sesangat...tapi cuaca kat luar mendung nih...tapi tak tercool jugak saya...
-
-
UPLOAD GAMBAR KEGEMARAN ANDA...


-
-
CERITA PASAL GAMBAR...
kenapa saya suka gambar ni???ni latest punyer pic after mengalami kebulatan yang mendadak selepas memberanakkan anak saya...hehe...so, gambar ini dah kurus la sikit kan???heheh..kata la kurus..kata la kurus...hehehe...poyo tul saya ni...
-
-
BILA KALI TERAKHIR ANDA MAKAN PIZZA....
makan pizza???oh, jangan la disebut2 perkataan pizza itu kepada saya yang tengah berdiet nih..huhuh..dah lama giler saya tak makan pizza...masa belum bersalin lagi rasanya...sebab ada 'orang' tu tak nak layan keinginan saya nak makan pizza...termengidam betul saya masa tu..huhu..so memang tak ingat bila last makan pizza...
-
-
LAGU TERAKHIR YANG ANDA DENGAR
tengah mendengar nih...dengar lagu SEPARUH JIWAKU PERGI by ex-husbang Kris Dayanti...hehehe..so nanti dengar lagu lain lak...tak tahu lagi la lagu terakhir yang didengar..ahahah..
-
-
APA YANG ANDA BUAT SELAIN MEMBUAT TAG INI...
mmm...saya sedang mengecheck notification di FB saya...hehehe...memang merdeka betul time boss tak de nih...ampun bosss....tapi sume kije saya dah buat bos...dari saya berjalan2 ke meja orang, pastu termengumpat orang...baik saya layan FB kan bos???hehehe...
-
-
SELAIN NAMA SENDIRI ANDA DIPANGGIL NAMA APA???
nama saya NOR IRINA SAIRAH....so, mesti la ada insan2 yang memanggil saya dengan menggunakan suku kata dari setiap patah nama saya tu kan???so selain dari nama saya yang panjang tu..ada lagi insan yang memilih memanggil saya dengan nama lain..hehe...yang pertama mak saya panggil saya KAK...encek hubby panggil saya SAYANG...and of coz la anak saya...panggil saya MAMA...hahahha...
-
-
TAG LAGI 6 ORANG.....
sape erk???mmm....
1)israr ihsan
2)syamimi
3)kak juliana FASM(wah, siap letak FASM tuh)...
4)en syawal
5)kak wan anilawati
6)kak put
-
-
SIAPAKAH ORANG NOMBOR 1 PADA ANDA??
mmm...beliau adalah satu-satunya adik lelaki saya...sekarang beliau kat Penang...beliau sangatlah baik dengan saya...wah..kembang betul beliau nanti if membaca entry saya ni...dah la citer tentang beliau...nanti beliau terperasan....
-
-
KATAKAN SESUATU TENTANG ORANG NOMBOR 5
oh....sangatlah best berkawan dengan beliau...seorang yang caring dan pendengar yang baik...even dia banyak masalah, still sudi dengar masalah orang...sangat tabah dalam hidup beliau..if saya kat tempat dia...i dah jadi gila agaknyer...hahahah..
-
-
NOMBOR 3 ADA HUBUNGAN DENGAN SIAPA???
nombor tiga ni sedang dan sentiasa akan berhubungan dengan En. Shariman nyer...hehehe..(jangan mare kak ju..)heheheh...suami dia la...ngan sape lagi kan???hahahha...
-
-
BAGAIMANA PULAK DENGAN ORANG NOMBOR 4???
orang nombor 4 ni kawan baik saya...dari POLISAS till la kat UMT nih..walau jarang jumpe..tapi tetap gempat biler sesekali berjumpa...still available kot???hehhe...
-
-
PESANAN KEPADA ORANG NOMBOR 6...
be strong...itu jer...taknak pesan lebih2..kak put dah faham walau hanya dua perkataan itu...saya tahu..
-
-
APA KELEBIHAN YANG ANDA NAMPAK PADA ORANG NOMBOR 2???
kelebihan dia????hehehe...pe erk mimi??dia ni nampak kecik...tapi kuat orangnyer...hehehe...loyar buruk juge walaupun luarannyer nampak serius..heheh...
-
-
dah..dah..dah..lotih jugak wat tag nih...poning den memikir...atirah nye pasal la nih...

0 comments: