? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 17, 2009

38 Minggu....


Assalamualaikum...
Iyer...hari ni dah genap 38 minggu usia kandungan saya...
Wut a long journey...betul ke ejaan nih..confuse..hehehe...
Mmm...takde rasa sakit lagi setakat ni...
Pinggang pun tak lenguh2...
Huhuhu...bile nak bersalin nih...
Orang cakap minum air kelapa mudah bersalin..
Saya dah minum dah...
Selusuh pun saya dah ambik jugak...
Air zam-zam pun saya amalkan jugak..
Belum tiba masanya kot...
Takpe la...duk la kat dalam tu asal sihat walafiat dah la..hehehe...

1 comments:

Darwisy said...

hikhik...tunggu mase..I mase lam pewot mama tuu tak sabar nak kuar..tak sempat tunggu sama ngam abah lahir..heheeh..jadinye awal sari dari abah..