? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 8, 2009

Dun Noe Wut To Say...Dun Noe Wut To Do...

Kepala amat berserabut sekarang nih...
Tapi tak tahu apa yang difikirkan...
Nak kata kerja banyak...
Langsung takde kerja sekarang ni..
Bos pun takde...ke KL semalam...
Mmm...adakah akibat tiada kerja telah membuatkan serabut di kepala ini???
Terasa macam tiada perasaan ceria lately...
Apa yang patut saya lakukan untuk kembali ceria...
Adakah ini yang dikatakan orang...
STRESS?????
Oh tidak...saya tak sanggup berkeadaan begini..
Tapi saya tak dapat nak paksa tubuh badan saya...
Dan minda saya agar buat-buat ceria...
Saya letih....minda saya letih berfikir...
Saya tak dapat tido lena setiap malam...
Bila terjaga, saya susah nak lelap balik....
Macam2 benda bermain dalam fikiran saya...
Adakah ini yang orang katakan keresahan di hujung kehamilan...
Bukankah sepatutnya saya rasa happy...
Dah tak lama lagi dah...saya akan bergelar ibu...
Saya akan melahirkan insan yang saya tunggu selama ini...
Entahlah...tiada perasaan teruja dalam diri saya sekarang ini...
Yang saya pasti...saya rasa sangat putus asa...
Saya rasa ingin jauh pergi membawa diri...
Ingin mencari ketenangan walau untuk sementara...
Terasa terlalu hebat tekanan di dalam jiwa saya sekarang ni...
Tapi adakah dengan membawa diri ini...saya akan tenang..????
Oh Tuhan, saya sangat buntu sekarang...
Tolonglah saya...hilangkanlah segala keresahan yang bersarang dalam jiwa saya sekarang...
Saya tak tahu pada siapa lagi saya nak mengadu...
Seakan, tiada seorang insan pun yang sudi dengar luahan saya...
Tapi jika ada pun insan itu...apa yang saya nak luahkan...
Saya tak tahu apa yang saya fikir...
Apa yang pasti fikiran saya sangat SERABUT.....

3 comments:

Sutera Batik said...

Aku tau bakpe mu serabut.. NI mesti kes xleh nk main sukan staff kekgi.. Xleh ar nk baloh ngan aku main bola jaring.. Futsal jauh skali ar.. ekekekeke... sabaw sabaw...

Darwisy said...

perubahan emosi...wawawawa...mu ngam sawal sama jer nih..masuk umo 23thn berubah emosi..mu buleh r kate sb ngandung..sawal ape kess???hahahha...

GjOe_aZy said...

Laling...awat ni...huhuhu..

GJOE