? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, February 17, 2009

Senyum Di Bibir Hanya Lindung Luka Di Hati

aku yang tengah chubby masa nih...

Mmmm...disebalik kegembiraan aku menyambut kedatangan anak buah, Baizatul Marissa...aku tak dapat mengelak dari rasa hati aku yang sentiasa teringatkan arwah Qaireen Marissa...setiap masa aku ingat kat dia...setiap masa aku rindu kat dia...kalau la arwah masih ada...tentunya kemeriahan kami sekeluarga bertambah...


Perasaan aku semakin hiba bila abah bergurau...kalau Qaireen ada ni...sure lagi gempak...hiba jer bila aku mendengarnya...terpaksa la aku cover perasaan aku ni..padahal aku rasa macam nak menangis kat situ jugak...even kat luar aku nampak hepi...gila2...leh gurau2...tapi kat dalam hati ni Tuhan j yang tahu...tak dapat nak digambarkan macam mana...kalau la dapat kuundurkan waktu...


Tiap kali teringatkan arwah Qaireen, senang jer bergenang air mata aku ni...tak dapat nak ditahan2...dats y la aku tak suka bila jumpa orang, dia tunjuk simpati kat aku....cakap yang sedey...plz la jangan...aku very sensitive lately...very the very...kalau aku majuk ngan hubby, lagi la aku teringatkan Qaireen...


Ya Allah, aku tahu, Kau turunkan dugaan ini kepadaku kerana Kau tahu aku mampu menghadapinya...tabahkan lah hati aku untuk menghadapi dugaan-Mu ini...sesungguhnya aku yakin, ada hikmah yang tersembunyi disebalik semua dugaan ini...


Buat buat hati kesayangan mama...mama tak akan lupakan Qaireen...mama sentiasa doakan kebahagiaan Qaireen di sana....Qaireen tunggu mama, k???

3 comments:

Anonymous said...

semua orang rasa apa yang kak irah rasa. Terutama ma ngan abah.. sama gak ngan mak ngan abah seberang takir. cuma kita jew tak nampak.. pak alang dia lagi la.. jangan sedih2 k.. sebab 'semalam sejarah yang tak dapat dipinda' (macam kenal je aayat tu) insyaalah lepas nie kami menantikan adik kepada Qaireen Marissa..

Juliana Latif said...

Ina, tabahkan hati, setiap apa yg terjadi ader hikmahnya...Allah lebih sayang kepadanya...kak jue tersentuh sgt ngan cerita Ina...tak sedar airmata mengalir baca kisah ni...be strong...Qaireen di sana selalu mendoakan Ina k..

IrinaSairah said...

Kak Ju,

Thanks for the comment..Yer, ina sentiasa ingat, sume tu dugaan dari Allah..tentu ada hikmah disebaliknya..