? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 23, 2009

Boleh Macam Tuuuu?????

Di dalam keheningan subuh, sedang lena diriku yang bulat ini diulit mimpi...sayup2 kedengaran lagu yang telah dirakam semasa hubbyku sedang berkaraoke suatu waktu dulu...(tajuk lagu tu apa ntah...aku tak tahu)...aku meraba-raba mencari arah bunyi itu yang aku tahu sememangnya datang dari telefon bimbitku...

Ku raba dan terus meraba...di bawah bantal?tiada....di dalam gumpalan selimut?nan ado...di bawah badan suamiku?nan ado....bawah badanku juga?yilekk...habis?di manakah telefon bimbitku yang semakin membising di waktu subuh yang suci dan hening itu???

Bila ku amati semula, bunyi itu agak jauh dari jarak pendengaran ku yang biasa didengar setiap hari...pelik dan kehairanan melanda..tak pernah aku alami perkara sebegini...telingaku seperti piring astro, cuba mencari arah bunyi tersebut...ku intai ke bawah..(kot2 tepon aku tergolek ke lantai)...tiada jugak...cuba mencari petunjuk melalui cahaya dari tepon..pun takde..isy, pe citer aku ni asyik takde je dari tadi...hampeh tul kan...???

Dengan kemalasan, aku gagahkan diri untuk bangun mencari tepon aku...menolak hubbyku ke tepi untuk turun dari katil...macam orang giler aku mencari tepon aku yang makin lama makin bising...alarm la katakan...hati mula membara....kucari dan terus mencari...ku amati dengan teliti arah bunyi tersebut...at last aku jumpa....korang tahu kat mana aku jumpa tepon aku????



DALAM BAKUL BAJU KOTOR KAT BILIK AKU.....




Dan aku tahu..misteri ini terjadi adalah perbuatan makhlus halus yang berambut hitam...iaitu laki aku sendiri...Ya Allah...geramnyer aku...rasa nak puk dia kat situ jugak...potong betul la orang nak tido...huhuhuh....




BOLEH DIA TERFIKIR NAK LETAK TEPON AKU DALAM BAKUL BAJU KOTOR!!!!

DITERBALIKKAN PULAK AGAR AKU TAK NAMPAK CAHAYA DARI TEPON TU!!!!!

ABANG JAHAT!!!!!! TAKPE...TAKPE...ADA UBI ADA BATAS....seterusnya, korang sambung la sendiri...

1 comments:

Matt Iss said...

bukan suam bilik tu.... nphe camera murah.. biasala tu.. maklumla tunggu sony orang tuuuu