? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 22, 2009

Pic Yang Bertuah.....hehehe....

the challenge is :

1) go to your picture holder in your computer.
2) go to 6th folder of photos
3) go to 6th picture of that folder
* put the picture on your blog n description of it..
* invite six friends to join the challengge..


selepas diturutkan arahannya...gambo ni yang terpilih...bertuah ler adik nabil ni...patutnya biar la kena gambar aku...huhuhu....
K la...budak ni nama dia Mohd Nabil Azfa (lu fikirla sendiri),hehehe... merangkap anak sepupu aku...masa ni kuar dating ngan hubby...dan tarikh pic ni diambik pun cantik gak...7/7/07...cantik kann?????
Motif pergi dating bawak ini budak???dah dia nak ikut....adik laki aku pun ada masa ni...kalau tak silap aku la...(adik is ingat dok masa ni??)
Nak dijadikan citer...dalam pic di atas, dak nabil ni macam hepi giler jer naik benda alah ni kan???tapi lepas jer satu pusingan dia menangis nak turun...boleh macam tu???malu aku....pakcik yang handle benda ni terpaksa la hentikan n aku dengan muka yang malu semalu-malunyer pergi ambik dak ni...
Sekarang nabil dah sekolah...pra-sekolah...dah makin petah cakap...selalu datang umah aku...(sebab umah aku ngan umah dia sejengkal jerk...)..hahaha....

1 comments:

Matt Iss said...

heheheh
saya ada la masa tuh..
kalu nak tgk saper bertuah g la kat blog tuh..
comel kot orang bertuah tu..
tegk gambor marissa yang aboh ator lalu.. huhuhuuh