? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 21, 2013

Dengarlah Bintang Hatiku


Heheheh..bukan angau ape...angau kat lagu dari kumpulan Demeisis...Dengarlah bintang hatiku...lagu ni jadi OST citer Ijab dan Qabul lakonan Nora Danish dan Adi Putra..kalau tak silap hari Sabtu lepas rasanya citer ni...

Aku pun tak tengok full story ni..dengar-dengar suara jer sebab kat dapur...
Biasalah ibuk-ibuk ni...tak boleh nak senang lenang...ade jer request..nak makan tu nak makan ni..tu baru bapaknya request...nanti bila anak dah besar..anak pulak yang request..tapi abang reezq pun dah pandai request..mama, nak meggi...tak nak letak lada..nanti pedas..amboi...suke benor makan megi sampai stok megi tu kena sorok...tak elok untuk dia kan..kecik-kecik dah lantak megi..tu la..papa la ni..selalu sangat makan megi depan anak-anak...ok..dah melalut...

Pasal lagu ni..siyes aku jatuh hati ngan lagu ni...masa mula-mula dengar masa tengok citer tu..aku dah rasa..wah..menusuk kalbu lah...ingatkan Adi Putra yang nyanyi..hahahahah...
Tapi lepas pada tu aku tak search pun lagu tu kat youtube ke ape..kat radio pun tak ada keluar lagi aku rasa...semalam baru la tergerak hati nak buka...tu pun lepas baca blog tenet...lagi lah jatuh hati..pagi ni masuk je ofis terus tengok lagi lagu tu kat youtube..

Kalau korang tengok video klip pun sedih gak...
Kiranya kena la lirik lagu tu dengan video klip...
Korang tengok sendirilah..takkan nak citer part by part pulak..


Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamuDalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tujuDan teringat janjiku padamu suatu hari pasti akan ku tepati
Aku akan menjagamu semampu dan sebisakuWalau ku tahu ragamu tak utuhKu terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluhKarena bagiku engkaulah nyawaku
Aku akan menjagamu semampu dan sebisakuWalau ku tahu ragamu tak utuhKu terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluhKarena bagiku engkaulah nyawaku
Aku akan menjagamu semampu dan sebisakuWalau ku tahu ragamu tak utuhKu terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluhKarena bagiku engkaulah nyawaku
Aku akan menjagamu semampu dan sebisakuWalau ku tahu ragamu tak utuhKu terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluhKarena bagiku engkaulah nyawakuKarena bagiku engkaulah nyawaku

haa..ni lirik lagu dia...menyentuh jiwaku...jiwa aku la..jiwa orang lain aku tak tahu...hahah...



0 comments: