? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 25, 2010

Presenting My Little Muhammad Reezq Esqandar...

Assalamualaikum...
Haaa...ini dia saya persembahkan buah hati pengarang jantung saya yang hari ni genap 2 bulan iaitu MUHAMMAD REEZQ ESQANDAR BIN MOHD HASMIZI...
Hehehehe...sekarang ni Reezq duk ngan wan dia sepeninggalan mama dia mencari rezeki untuk sesuap nasi...hahhaha...rindu kat Reezq...
K la, korang tatap la wajah anak jantan saya ni....hehehe....citer pengalaman bersalin dan lain2 saya updatekan kendian k???
Ooo yer...tak lupa juga saya nak ucapkan time kasih kat sume kawan2 yang sudi jenguk saya kat umah masa saya tengah berpantang hari tu...time kasih banyak2....




















5 comments:

rubbysuzy_86 said...

salam...hai ina..tahniah n selamat bekerja....xsangka saya beranak dulu dari awak...saya beranak 17 hb 11,awak mesti 25/11 kan?? pandainye hero awk berposing....puteri kiter ssahlah klu nk ajak berposing....huhuhu......

IrinaSairah said...

eh yer ker???tahniah etek kat suzy...letak pic baby kat blog dok???dok dan agi nak melawat blog orang ni...hehehe...pape pun..tahniah sekali lagi..hehhe...

aiSya iRa said...

congratez ina!!
berkat kesabaran, dpt putera yg comel...
once again congratez!!

Zura Zainyzam said...

tahniah kak! comel anak jantan akak nie....
mata dia ikut mata akak lar..... bsar..... tak boleh tipu pandangan dia nie... heheheee

IrinaSairah said...

ira & zura,

thanks...hehehe