? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, January 1, 2012

Jalan-Jalan Rompin....

Assalamualaikum semua...Selamat Menyambut Tahun 2012...semoga anda2 semua akan dilimpahi kebahagiaan....amin...


Wednesday lepas, aki call ajak pergi Rompin...plan nak g Rompin ni dah tertangguh lama dah...dah masuk 3 minggu...so aki cakap masuk tahun baru nanti dia sibuk...so dia ajak g ke Rompin...rumah besan dia..hikhikhik...so, lepas papa esqandars on..aku pun on lah..al maklumlah aku memang sentiasa on kalu bab jalan2 nih..heheheh...


So, Khamis malam tu, around 10.30pm bertolak ke Rompin...asalnya nak pergi 2 buah kete, lepas tu ayah ngah esqandars tak jadi nak join..so aki suh pergi satu kete jer...tinggal kete papa kat rumah, pergi ngan kete aki sajer...aki, nenek, mama, papa and esqandars...penuh bonet kete dengan barang budak berdua tu jer...


Uihhh...lamanya tak berjalan jauh ni...jenuhlah rasanya nak sampai ke rompin tuh...stop jap kat Dungun makan nasi lemak kat kedai mak sedara aku...sampai ke Dungun around 3.30am....fuhh...kejang bontot...dengan meriba rayyan yang dah makin berat tuh...dia tak nak duduk kat carseat dia..last2 abang reezq yang duduk...lena sampai rompin abang reezq...mama gak yang merana...nak berjalan sangat kan???huhuhu...


Aktiviti petang Jumaat...kakak ipar aku ajak ke pantai...
pantai agak kotor sebab musim hujan kan....gambar kat atas nampak cam batang2 pokok kan..tu time ombak kuat yang bawak batang2 tu ke pantai....


this is my first kakak ipar...kak long...dia ni lah yang jaga aku masa aku bebaru bersalin Rayyan...sangatlah baik giler orang nyer...walaupun aku takde kakak, tapi aku dapat kakak ipar terbaek....


tengok tu Reezq..buli kakak marissa....


Oh..my mother and her besen...eh, besan.....


ada jeti...dulu kakak ipar aku citer, dia g sekolah, naik bot tru jeti tu lah...nak kena ke seberang sana...wooo..macam kat sabah sarawak lak rase...


Oh my Rayyan...budak ni pulak adik kakak ipar aku....



Yang ni mak kakak ipar aku...dia pun baik orang nya..dan kuat melatah juga...syok sangat usik dia...masa ni kitorang usik ada buaya datang...terus dia lari ke benteng yang kat gambar kat atas...kelakar tolll..hahahahah...


three of us...pandai rayyan tengok kamera...dah ambik genetik mama yang suka bergambar...hahahahahahah....ahahahaakkktuihh....


takde orang nak ambik gambar kita rayyan....mama ambik sendiri jlah....



nenek dan rayyan....budak ni kalau bawak berjalan, perut kosong pun takpe...takkan nangis punya...cuba letak atas tilam...otomatik melalak macam kena cubit...geramm tau....



Malamnye pulak 2 beradik sepupu nih buli aki lak...dorang letak minyak afiat kat perut aki...kalo biarkan memang habis satu botol minyak tuh..jadi orang minyak lah aki nanti...hahahah


dapnye cendol nih....ni makan masa dah otw balik...ktorang bertolak balik on Sat morning...singgah makan cendol kat Pekan...dap lah cendol dia..tak manis sangat....i like...berapa kali nak cakap nih...mmmm...


Sampai kuantan, singgah MegaMall kejap...sebab aku dah ketagih nak minum coolblog...padahal biasa je lah air tu...cam iceblended biasa j...cuma letak pearl hitam tuh...anyway ape sebenarnya ingredient black pearl tuh???one more, harga dia dah naik lah..before this aku beli satu RM3.10...semalam dan jadi RM4.10....dah teringin sangat tibai j lah...and sempat sambar satu sandal...hehehehe...papa jeling jer...dengki lah tu...hheheheh....



2 comments:

Deq's Qienz said...

wahhh besttt dapat bejalan2 gan famili..

IrinaSairah said...

Deq's Qienz,
Tulah, sekali sekala luang masa ngan family...hehehe..