? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 5, 2011

Hujung Minggu Kami....

Hari Khamis bebaru ni, papa Esqandars kena pergi kursus...so, mama telah menggigihkan diri mengangkut 2 ketul kesayangan balik ke umah nenek dan aki...mama memang poyo kan? kalau tak balik umah nenek ngan aki rasa saiko semacam....padahal dah ada anak, ada laki...tetap manja...hik...hik..hik...yer, aku memang cenggitu...walaupun aku dah kawen, aku tetap anak manja mak aku...aku rasa takleh kalo tak bercakap, tak tengok muka dia....and if hari minggu mak aku ader pape program, mesti aku cam bengang jer sebab dia takleh nak spend masa ngan aku...hahahahah....


So, hari khamis malam tu, oh yer, kebetulan on that day jugak aki tak der...aki ke KL hadiri persidangan agung UMNO tu kan...so nenek dan mama adalah isteri2 yang ditinggalkan suami...hikhikhikhik.....kitorang ambik keputusan kuar makan kat luar...malas nak masak..lagi pun hanya ada 3 tekak jer yang nak menelan kan???so pergi ke Zie's Corner...


Sementara tunggu nenek siap, kita posing dulu lah yer dik....
bila abang tengok mama duk bersnapan ngan adik, mula lah dia datang mengacau...

Lepas makan singgah kat I-City Ganu lak..hahahah...blh tahan kuat gak angin...



tak lama pun lepak situ...adik rayyan merengek nak tido....


3 of us.....


nenek dan adik Rayyan...abang Reezq masa ni usah kira lah, asyik berlari jer...suka sangat dia...ajak balik pun nangis2 tak nak masuk kete...sabor ajerlah...



0 comments: