? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 26, 2010

Upgrade Tempat Tidur....

Masa Reezq baru lahir dulu, atok ade lah belikan katil untuk reezq...once reezq dah pandai meniarap....kitorang tak berapa gunakan katil tu....takut reezq jatuh...memang tahu boleh rendahkan lagi kedudukan lantai katil tu...tapi tak terbuat....so, tiap2 malam jadi satu kerja la pulak nak bentangkan tilam untuk reezq kat lantai...nak ajak tdo sekatil, bimbang dia merayap lak masa ktorang tengah tido kan???heheheh...(stok mama dan papa reezq tido mati)..heheheeh
.
so malam tadi, mood bersihkan bilik datang....sebenarnya mata mengantuk...tapi tak larat la nak tengok debu dan rambut2 kat lantai tu kan...huhuhuhu....so, start la projek kemas bilik...tengok katil reezq yang dah tak macam katil....dah jadi tempat longgok baju yang tak berlipat lak...hahahah...mmmm...alang2 dah berpeluh tu kan, teruskanlah operasi rendahkan lantai katil reezq tu...so baju2 berlonggok macam kat bundle tu kena la lipat dulu...aduh..sakit pinggang i nih...plus ngan reezq yang terjaga dari tido..pe lagi, nak main la kerja dia..memang mencabar kesabaran...kerja yang cepat jadi lambat....
.
nasib baiklah atok tolong jugak....hehhhe...papa tak tolong ke????mmm...papa ne ada kat umah...papa pergi main badminton malam tadi...kalau nak tunggu papa, sampai ke pagi la jawabnyer....hhuhuhu...
.
so, inilah hasilnyer....
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
katil dah jadi rendah....reezq lak dah suka memanjat...pantang ada tempat berpaut...mesti nak berdiri...so langkah2 keselamatannye..kenalah biarkan pagar katil tinggi cenggini...macam kat wad kanak2 lak...heehhe....
nak kna beli ape orang panggil erk???yang macam tilam nipis letak kat sekeliling katil tu...reezq ni tido lasak...so, kepala tu asyik la terhantuk....

tido dengan lenanya.....bimbang gak dia nangis tengah2 malam kan...sebab i letak katil ni agak jauh dari katil i....masa reezq kecik dulu i heret katil tu kat sebelah katil i....heheheheh....so, kalau dia terjaga ke apa ke...i leh tepuk2 dia...

tapi anak mama ni kan good boy....best sangat tido agaknye sampai tak bangun menyusu..hehhe...masa sahur tadi baru lah menyusu...chayoklah anak mama nih..heheheh...


1 comments:

Ummi @iman said...

same ngan katil aiman. tp skrg x gune dh. aiman pakai katil bujang lak. keh3... tp kene jage2 sket, tkt ye manjat jatuh. aiman brp kali dh kene. terhantuk kat tepi katil tu x soh bilang r. he3