? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 8, 2010

Mandi Kolam..hhehehehe...

Hehehhe...hai sume...saye nak pinjam blog mama kejap...boleh kan aunt2 sume..heheheh..saya nak citer ni...hari jumaat yang lepas saya happy sangat, sebab saya dapat mandi kolam...ngan ibu itik serta anaknyer 2 ekor...

Ni cumah saye la punya idea ni...sebelum ni saya mandi kat bilik air jer...mama biasanyer biarkan saya main air sambil meniarap jer...kali ni cumah letak saya dalam sinki lak...al maklumlah, saye kan dah pandai duduk...heheheh..so time to wet party lah..hehheh

Mama sempat lagi rakam video saya tengah mandi...tak senonoh lah mama ni...malu saya tau...jom kite tengok...heheheheh

video

0 comments: