? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 15, 2010

Ramadhan Ke 2,3 dan 4....

Haa...kan ke dah jadi suam2 suam kuku menu ramadhan kan??hahahhaha...dah rangkum 3 hari sekaligus....huhuhuhu...dah jagi terencat dah puasa i kali nih...baru masuk hari ke dua dah tak leh pose...tak best tul kan????sebabnyer, walaupun tak puase...bkn nye makan sangat pun...habis2 makan bubur nasi selang seli masuk mulut reezq pastu masuk mulut mama...hahaha..mama jahat....
.
pe menu untuk 3 hari lepas yer???sori lah, satu gambar pun i tak ambik..bukan tak sempat, tapi malas...bukan malu yer...sebab 3 hari lepas berbuka kat umah i...so, tahap kemaluan tu jadi rendah lah..hahahah...

Hari ke 2
-Gulai Telur Ikan
-Paprik Udang
-Telur Dadar
-Ayam goreng
.
Hari Ke 3
-Udang masak lemak cili api
-Ayam goreng
-Telur dadar
-pe lagi erk??macam ade lauk lagi..tapi lupe dah...hehehe
.
Hari Ke 4
-Ikan siakap sweet sour (again -hubby request-)
-Kailan ikan masin
-Kari daging
-Telur Dadar...
.
Ha, tu j lah menu2 nyer...oh yer....hari jumaat tu ade lah buat puding karamel...tapi tak berapa nak jadi ar...malu nak letak lam blog tau..tapi, rasa nak letak..heheheh...baca resipi pun sepintas lalu jer...yang mama nina punyer..heheheh...tapi jangan gelak erk kalu tengok puding tu..memang hudus lah..tapi rasanyer leh tahan...hubby kate leh jual...(ke saje nak bodek i?)...heheheh
sebelum tengok puding, kite tengok muka pembuat puding tu dulu yer....hahahahah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.

sangat tak cantik kan???agaknyer cara i terbalikkan tu kasar sangat...terus pecah2 kat tepi tu...huhuhu....boleh la kan???first time buat ler katekan..heheheh....



1 comments:

ekinckin said...

comel pembuat puding lening..hehehhe