? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 26, 2010

Sebelum Dan Selepas...

Jom kita saksikan aksi drama king cinonet nih...

Tempat kejadian : Klinik Perubatan Intan
Tujuan : Cucuk for 6 month
Masa : Malam tadi



Sedang tunggu turn..ada ke papa bungkus reezq macam tu...macam nak gunting rambut laks..
muka tak puas hati kena bungkus...

papa ikat camtu sebab reezq suka sangat masukkan jari dalam mulut..pastu mula la comot...

tak dapat jari, makan kain lak...
Tak lama lepas tu sampai la turn reezq...5 minit kemudian, ini hasilnyer....heheheh



hero yang tak berapa nak hero...hahahaha


masa tengah tunggu ubat pun, still sedih lagi...

monyok dah..bagi susu sebotol, baru lah ceria balik.hehehe...
i heran la..nape berat reezq tak naik erk???malah, turun lagi adalah..before this 6.5kg..malam tadi timbang, 6.3kg..ke sebab reezq lasak sangat sekarang nih???runsing la...ke nak kena tukar susu yang lagi mahal???any cadangan????




1 comments:

rubbysuzy_86 said...

same je ngan my baby...naik2 pun 300 gram je mse g cucuk 6 bulan....mkn kuat...myb sbb mkn kuat,susu kurang kot....mkn dh kenyang..tgh risau jgk ni...