? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 6, 2010

Reezq Dan Kakinyer....

Anak mama yang sorang ni, sekarang ni sedang obses dengan kakinyer...hehehe...dia boleh ralit main dengan kakinya sendiri..nak2 kalau masa tu sedang pakai stokin..lagi la menarik minat dia..hehehe...jom kita tengok gelagat reezq ngan kakinyer....
ni bukan tido yer..ni mata kena flash...heeheeh
main kaki sampai mulut tu muncung2...hehehe...

pic without flash...mmm..tak cantik la pulak...kuning j jadinyer...sebab tak selak langsir lam bilik..heheeh..ni bilik mama kat umah atuk....

blur pulak....

isy, susah betul la nak pegang kaki nih...tulun reezq mama....

baru perasan ada kaki agaknyer anak aku nih..hehehe

boring arh...meh kita niarap lak...papa, tepi sikit, block laluan ar...huhu...

tak puas hati nih sebab papa tak bagi niarap...huhuhu....



4 comments:

cahaya said...

semoga kaki reezq melangkah ke arah kejayaan dan kebaikan...

Israr Mainong said...

nop adik la tuh.. ahaks~~ ahahahhaa

Mata Hati said...

sweet jer dia buat aksi mcm tu..

IrinaSairah said...

cahaya,
aminn....

is,
adik la sangat...

mata hati,
heran agaknyer, baru nampak kaki dia..heheheh