? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 7, 2010

Anak Ngan Bapak....

Mmm...setiap pagi begini la dua beranak...
Bila i bangun tdo..i akan ambik reezq dari katil dia n letak kat papa dia..
Coz reezq macam dah terbiasa jer..lam kul 6 lebih, dia akan gelisah...
Mulanya i ingat dia nak susu..tapi rupanya dia nak tdo..tapi nak sentuh ngan orang...
Malam2 tak lak macam tu..ok jer atas katil dia...
So, tak nak kasi dia melalak atas katil dia, i akan angkut dia letak sebelah papa dia...
-
-
Pic kat bawah ni semalam punya pic...
i letak reezq selari ngan papa dia...c, bantal pun kat atas tu...
alih2 bila i kuar dari bilik air..i tengok kedudukan reezq dah songsang dah..papa dia agaknya ingat peluk anak dia..padahal peluk bantal...ganas betul reezq ni tdo...

ngan bantal nyer lintang pukang...isy..isy...senyum keseorangan jer saya masa tu..hehehe...
-
-
saya suka tengok gelagat ini berulang setiap pagi...kadang2 reezq menangis mintak orang main ngan dia..sedangkan masa tu i tengah solat ke apa ke...bila dah start melalak, papa dia akan terkejut...terus bangun nak tenangkan anak dia...ngan mamainyer...so sweet...eheheh...sambil tu dia akan cium2 anak dia...
-
-
inilah wajah2 yang menceriakan hidup saya...yang membuat hati saya berbunga riang...terasa syukur kepada Allah atas kurniaan yang tak terhingga ini...inilah wajah-wajah kesayangan hamba...


2 comments:

lady elle said...

sian ke mizi, sokmo gambo die tdo jadi mangse mu kat cni~ hahaha mcm terbese la plok~

IrinaSairah said...

a', aku suka ambik gambo dorang tengoh tido...tak dok ar gambor nak main control hensem nih..hahahah..jahat aku nih..hahahha