? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 28, 2008

Tragedi Deepavali....

Mmmm..sad story on Deepavali day...huhuhu
Pepagi hari lagi...around 6.30 am, abah aku call...tetiba dia tanya ada tinggal barang2 berharga tak kat dalam bilik aku (umah kat chendering)....

Abah : Irah ada tinggal pape barang berharga tak lam bilik???
Aku : Takde pulak rasanya...nape?
Abah : Ada orang pecah masuk umah malam tadi...
Aku : !!!!!!! (Terkejut)...banyak ke yang hilang..???
Abah : Cash round 4k..rantai emas ma pun hilang sekali..

Apa agaknya reaksi korang kalu situasi kat atas terjadi kat korang...
mesti speechless kan???aku tak tahu nak kata apa masa tu...
yang terbayang dalam kepala aku adalah wajah ma aku yang tengah sedih...
dia tu dah la sensitif..pape mesti mudah nak menangis...pagi tu, aku ngan hubby n SIL balik umah chendering..
niatnya hari tu nak la konvoi ke umah kawan aku kat Jerangau..dia tunang..tapi ma n abah tak dapat pergi...aku bawak adik aku j sorang....
pencuri tu masuk umah tru tingkap bilik aku...pastu habis satu umah digeledahnya..ma n abah aku tdo depan tv..langsung tak sedar pape..sampaikan wallet abah yang kat sebelah ma pun leh tak perasan orang ambik...dah takde rezeki..redha j la jawabnya...
To Ma n Abah...bersabarlah atas dugaan ni...setiap kejadian tu ada hikmahnya..mungkin nak dapat rezeki lebih dari tu lagi kot lepas ni..hehe..mudah-mudahan....

1 comments:

Matt Iss said...

Mungkin ada rezeki lain..
Itu tandanya kita perlu beringat bukan semua baik ngan kita... WALAUPUN kita baik dengan semua orang...
kalu rajin VISITla blog Mat Iss gop..
alohaiterlebihsudah.blogspot.com
hahahahhaha
(baru buat....)