? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, October 28, 2008

Selamat Bertunang Lydyawati dan Zaidi

Ok...selepas kita citer sedih-sedih, ada satu berita gembira...kawan aku, Lydyawati Mohd telah selamat bertunang dengan pilihan hatinyer..(bukan pilihan keluarga yer)...Zaidi..nama penuh Zaidi aku tak ingat la..heheh..

Aku gi ngan hubby, SIL n adik aku...bertolak lam 12pm...panas giler masa ni..dah la kat jalan tu..ada je kereta yang lembab la...lori la..sumenya membantutkan perjalanan...aku kena pergi awal sikit sebab Mek Ti ni mintak aku contengkan muka dia...aku ni ne la pandai sangat nak make-up kan orang..mekap muka sendiri pun hancus..heheheh...tapi pelik gak aku mek ti ni caya kat aku...hahahah...ala..mekap ringkas2 dah la..tunang jer..(pandai la aku.hehe)..
Sampai sana terus terkam nasi dulu...lapo weh...hehehe...

Masa ni baru sampai...muka minyak tak hengat....hahah...yang purple tu la my SIL
sian hubby aku..kena duk sensorang kat luar...ye la..takkan nak ikut masuk bilik perempuan laks...
three sista....
barang dari Mek Ti..
Acara solek menyolek bermula..olo..tembamnya aku...
ha...masa ni nampak kurus....ayu gitu...
salam jangan tak salam...teringat masa aku tunang dulu...sampai nak terbalik aku masa salam..control punyer pasal..malu weh...
posing manja gitu...adik aku jadi mangsa tukang snap..hahah...
barang hantaran dari Zaidi...u look blue...
ha..perasan tak...aku pakai baju preggy yang hubby beli...singkat sikit..tapi hentam j la..hahaha...comey tak???
Satu mak dara..satu bakal mak dara..dan 2 dara...cik mimi kita tu tengok mana...???
ha..ini dia bakal pengantin baru..katanya Mei tahun depan kawen...insyaallah..

1 comments:

pEarL wHiTe said...

intai cicak nak jatuh...