? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 23, 2008

Tawen Lagi...hehehe...

Haa...kali ni aku nak post citer kawin lagi...
Kali ni pasal member kerja...Kak Shidah...dia ni secretary gak..tapi lain department la..
Dia kawen pada 10 Oktober 2008 baru ni...kiranya musim raya lagi la..
Aku tak berkesempatan nak gi...Sori Kak Shidah..(masa tu tengah wek-wek lagi)...tak larat nak berjalan sangat...raya pun macam tak beraya mana...ni ada gambo pengantin baru ni...
SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA KAK SHIDAH DAN SUAMI...SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT...

pelamin dia lebih kurang jer ngan pelamin aku baru ni..hehehe...




1 comments:

:: nuur-iskandar :: said...

eiii..
Kakput pun termiss wedding dia