Kenapa saya rasa jiwa saya macam kosong jer...??
Tetiba saya rasa macam hidup saya ni tak ada tujuan...
dan Saya tak ada semangat nak lalui hidup sehari-hari...
Dan yang pastinya saya tak suka dengan keadaan saya yang macam ni..
Nak kata PMS, dah lepas dah piyed...
Or adakah ni antara kesan kat diri saya selepas saya mencuba Yasmin?
Mmmm...mungkin jugakkan? rasa macam kemurungan...huhuhu...
Tak suka lah macam ni...saya harap keadaan ini hanya bersifat sementara...
Jangan lah kekal kesan dia cenggini...tak seronok hari-hari saya nanti...
Mmmm...hari selasa ni cuti hari pekerja...
Tak ada planning pape pun sempena hari cuti tu...
So melepek lagi lah jawabnyer...
Saya rasa saya perlukan satu percutian...
Untuk tenangkan jiwa saya....
Untuk pecahkan kebuntuan kepala otak saya ni..
Dah naik tahap tepu agaknya dengan gaya hidup sehari-hari...
Doing the same thing everyday...lemau....i need a theraphy....
Pergi spa pun best jugakkan?heheheh...
Cuti Hari Pekerja jatuh pada tengah2 minggu...
If nak sambung cuti pun rasa macam tak berbaloi...
Lain lah ade program ke mana2 kan?but, if cuti on 2nd and 3rd Mei...
Memang dapat cuti panjang...coz on Sunday 6th Mei pun cuti jugak...Wesak day rasenyer..
So bayangkan lah 6 hari cuti...syokkk tu...hehehehe....
Tapi kalau sekadar duduk kat rumah tak ke mana jadi boring giler kot...
On 5th ada kenduri kawen....
6th pun ada...so penuhkan perut dengan lauk2 kenduri yer..
Lari lah diet i kalo camtuh..huuhuhu...
Sunday, April 29, 2012
Kosong...Kosong...Kosong....
Posted by IrinaSairah at 11:12 AM 0 comments
Saturday, April 28, 2012
Kebosanan
Semalam syok...asyik outing..
Hari ni boring laks...
Nak kuar dh xtau nk g mane...
Dalam hati ni mcm rase something
Tp xtau rase apee...huhuhu
And I hate dis feeling
Esok dh kerja...malasnyer...
Tp kalau tak kerja lg boring giler kot..
Nak tido, kepanasan...
Plus xngntuk sgt...
Nak layan TV pun mls...
Walaupun Astro dh bg tgk free all channel kan?mabuk pulak bila terlalu bnyk channel nih..korang xrasa cmtu ker?
Entry merungut je tau..
Apelah ko ni Irina..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Posted by IrinaSairah at 4:03 PM 0 comments
Friday, April 27, 2012
Bingung
Tora datang lagiiii...taraaa...
Tgh syokk tido, adik rayyan tido, aki tido, chu tido..Reezq j yg xtido..
So tau2 j lah, mcm2 hal dia buat..
Ketuk sana, ketuk sini..bg bising nk suh org bgun..and of cos lah tujuan utama nk kacau adik kan...
So pe lagi, mama yg ngntuk ni terus transform jd rimau..dh larang leklok tak dgr...hah, ambek ko..kena 2,3 das..melalak mcm kena sental ngn seterika...pastu mula lah smbil melalak dtg kt mama..nk suh mama pujuk lah tu..sori lah yer...semangat rimau tgh meruap-ruap nih..bolayan..
Makin mama xlayan makin kuat dia nangis sampai teran2...tau lah tu taktik nk bg muntah.so dpt tarik perhatian mama..eeiii..geram betul tau...
Suh tido tak nak..pastu mula la kacau org sana...kacau org sini...huhuhuhu..bikin sentap..
Eh, ape kena mengena ngn bingung kat atas?entah...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Posted by IrinaSairah at 5:02 PM 0 comments
Thursday, April 26, 2012
Bicara Khamis
Wallaweh....hari ni hari Khamis...hikhikhikhik....
Suke lah tu...of coz la kan...esok lusa cuti...sape tak suka...
Petang ni nak ambik kete kat bengkel, pastu terus cabut balik rumah nenek..
Saya memang excited tiap kali nak balik rumah ma saya...
Biarlah satu negeri je pun...tapi excited tu tetap ada...
Anak mak lah katakan....
Tapi on Friday nenek nak pergi rantau panjang...huhuhuh...
Boring la...huhuhuh...lepak kat umah if takde nenek...
Tak boleh nak manja-manja...(padahal nak manja nak suruh nenek masak)...heheheh..
Mmmm...setakat ni takde perancangan lagi nak buat apa...
Layan TV j lah jawabnyer...
Ok, kematian idea nak menaip...huuhu..
Perut super duper kenyang....
Kalau leh landing ni pun best jugak...
Mmmm..start dari semalam tak berjumpa lagi bos ni..
Bz benar bos saya ni...kesian dia...huhuhu...
p/s - entry merapu....sila klik x...
Posted by IrinaSairah at 11:00 AM 0 comments
Wednesday, April 25, 2012
9 bulan dan 2 tahun 5 bulan
- gigi belum tumbuh lagi...
- tak menunjukkan tanda2 nak merangkak pun...
- dah boleh duduk tanpa sokongan (tapi sekali sekala tumbang jugak)
- dah blh transfer dari duduk ke meniarap
- bila letak berdiri dah leh tahan sampai 10sec without sokongan
- mulut sangat bising...bertempik jer kerjanya....
- suka tengok kartun, indahnya iman..iklan..if dengar iklan favourite cepat2 tuju arah tv...
- lam walker dah terer sangat...jangan biarkan pintu toilet terbuka...kalau tak adelah penghuni kat dalam tu nak main air...
- manja jugakkk...
- sekarang dah minum FM...malam jer bf...
- sume makanan dia tibai..suap je mesti tak reject...
- still lagi pelat bila bercakap...sebutan K jadi T...
- dah tau nak buat sound binatang...if kita sebut lembu dia tau lembu tu bunyi camne...
- terer bab menghafal nama family members..ajak sekali dua jer terus ingat...
- dah pandai layan upin ipin tru youtube...if kat umah nenek, bangun tido jer terus ngadap pc....
- dah tak tido ngan mama since adik rayyan dilahirkan....(tido ngan atok dan wan)
- bila kita marah, dan2 dia akan mintak susu, air n etc...sebab dia nak tengok reaksi kita ni layan ke tak dia lepas kita marah dia...if kita layan, that mean kita ni macam dah maafkan dia...sebab mama lepas marah dia, mama tak akan layan dia...wat dono jer...hikhikhikhik...
- still tak minum air masak...asyik minum ribena jer...
- makan pulak, alhamdulillah...dia makan nasi...kuih...takdelah depend kat susu semata-mata...
- bila tengok mama bersiap mesti nak ikut...tapi once mama ckp mama work, terus dia diam...heheheh...
Apa-apa pun perangai anak2 mama...korang tetap istimewa di hati mama...tiada galang gantinya...mama sedar kamu berdua hanyalah pinjaman untuk mama...dan mama bermohon kepada Allah agar pinjaman ini akan kekal sehingga mama menutup mata...mama marah bukannya tanda mama tak sayang...tapi mama nak didik anak-anak mama...supaya tak spoil...and mama akan sentiasa berusaha untuk jadi mama yang terbaik untuk korang...
p/s - tetiba jer jadi entry sayu dan pilu..mama rasa nak nangis...anak2 mama dah makin besar...hukhukhukhuk...
Posted by IrinaSairah at 10:30 AM 0 comments
Tuesday, April 24, 2012
Selamat Hari Lahir, Ma Yang Tersayang.....
p/s - present tak beli lagi nih?ma nak ape?nanti kita kuar berdua shopping pe yang ma nak erk??oh yer, malam ni kita pergi makan ikan bakar dulu...heheheheh...
Posted by IrinaSairah at 10:02 AM 0 comments
Monday, April 23, 2012
Kaedah Perancangan Keluarga, Yang Mana Satu yer???
Posted by IrinaSairah at 11:23 AM 0 comments














