? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, September 3, 2013

Happy 31st Birthday, Suamiku Sayang....


Ececeh...tajuk nak yang best ajer..hahahah...
Today, 3 September 2013, genaplah umur mizi 31  tahun...
Jam berapa lahir aku tak pasti..tak check pulak surat beranak dia..hahahaha...
Aku dah tak tahu nak surprisekan macam mana...and kebetulan malam tadi dia kuar main badminton...so senang la kerja aku...as usual, dia confirm balik after 12am punyer..so lagi senang...aku letak jer present kat almari solek tu...tepat jam 12, aku sms wish birthday..pastu cakap kalau nak hadiah, balik cepat-cepat...uisy..lama jugak aku menunggu dia reply mesej aku...almost 40min baru lah dapat reply 'thanks mama'...tak romantik sungguh..hahaha...

Aku ingatkan nak tido terus jer..tak larat nak tunggu...sambil tunggu mata pejam, layan fb dulu...later, dia balik...aku pulak yang berdebar-debar..ape kejadah lah..aku nak surprisekan orang aku yang berdebar lebih...ye lah..kita tak tahu reaksi dia bila dia dapat present tu kan..suka ke tak ke...

Dia masuk jer bilik, aku spot mata dia terus pandang ke almari tuh...amboi..tak menyabar...terus ambik and buka...macam budak-budak...


 aku tak tipu ok...bukti dah ada...phone dah kat tangan..so kita snap ajer..heheheh...(abaikan lah persekitaran sekeliling tu yer)

 sengih-sengih..eh kalu aku pun menyengih j bila dapat present kan?




ok..birthday boy dah selamat merasmikan hadiah hari jadi...

Selamat Hari Lahir, Abang...semoga abang dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki sentiasa...
Jadi suami dan papa yang terbaik untuk mama dan anak-anak...i love u, pa.....so much...



0 comments: