? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 8, 2013

Buah-Buahan...


Salam semua....ape macam pagi ni?
Segar bugar?aku ok jer kot...cuma kelam kelibut la pagi tadi..bangun jer tengok jam dah 6.40am....melompat aku dari katil...eh takde lah..terkejut jer..cium orang tersayang, terus masuk bilik air....pastu tak sempat 2 saat, aku kuar balik...lupa minum air...aku dah tebiat...bangun tido jer memang kena teguk air masak dulu...untuk pencernaan katanyer...sebab tu always standby air kat meja tepi katil...juga sesuai di saat kehausan di tengah malam..tak perlu nak pergi dapur...hik hik hik hik...

Tapi air kat dalam bekas tu cepat nau habisnya...tukang minum ramai..tukang refill aku sorang! ini tidak adil...
hari ni boss cuti...sian kat bos..raya bebaru ni pun cuti macam tak cuti..kena gak datang kerja untuk attend meeting...nasib baik dia tak arahkan PA dia untuk datang kerja sekali..kalau tak, memang aku angkut anak-anak datang kerja...hahahaha...

Sekarang ni musim buah kan?maksud aku untuk buah yang bermusim la...and of coz la durian yang berlambak sekarang ni...manggis pun turut serta...aku tak beli pun...abah mizi la yang selalu beli durian, manggis, rambutan..aku tukang ngap ajer...durian pun aku tunggu abah mizi siap2 letak dalam bekas...mengade betul...hahahaha...tunggu aku nak kopek sendiri...kirim salam la...aku tak pandai...kang ade orang pergi kerja tak der jari..hahahahah...dah takleh menaip nanti...
kat tepi-tepi jalan pun bnyk orang jual buah-buah ni...tapi mahal sikit lah..rambutan aku kureng sikit..kalau manggis aku suka giler...ni pun baru jer sudah melantak manggis kat pantry ofis..ade ofismate bawak...terima kasih yer...murah rezeki awak...hehehehe...sebelum turun bekfest aku dah melantak sorang-sorang...balik bekfest aku join lagi member2 mkn manggis..bagus kan aku?hahahaha...

ok..layankan aje lah mama yang ting tong ni...aku rasa akan datang kalau anak-anak aku tengok nih, mesti dorang mengeleng kepala..tak sangka mama dorang ni otak tak berapa nak center rupenyer..hahahah...

SEKIAN.



0 comments: