? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 12, 2012

Mata Hantu...





Macam ni lah mata saya kalau resdung datang menyerang...
Memang gatal tak tahan lah...
This kejadian is on Tuesday morning...
Padahal tak ada makan pape yang leh merangsangkan resdung nih..
Tapi bila time pagi resdung mmg aktif kan..
Merah menyala mata jadinya..
Sebelah je pulak tuh...
Kuar bilik terus pergi terkam budak cinonet tu dulu..
Tengok muka dia tu..marah orang peluk dia..hahah..

Bercakap pasal resdung...
Resdung saya ni diklasifikasikan sebagai resdung dalam..
Yang orang kata lebih bahaya...
Ada jugak resdung yang jenis kuar jerawat banyak-banyak kat muka tu kan..
Ngeri betul...huhuhuh...
Setakat ni saya tak ambil ubat pape untuk resdung ni..
Sebab pernah tanya kat farmasi dulu camne nak hilangkan resdung ni..
The pharmasist tu cakap, ubat takde...yang ade awak kena amalkan makan suppliment..
Vitamin-vitamin tu la...
So kena ambik multivitamin kot...
Aduh..bila kna makan daily ni...mesti terskip jugak kan..
Makan pil perancang pun dah satu hal...
Asyik jer lupa..tapi takde lah sampai berhari-hari...
Sebab tu saya selalu letak pil tu kat dalam handbag..
Kalau terlupa makan contohnya, by the time kita ingat tu kita terus leh makan...
Ni dah nak masuk cycle keempat saya  makan pil yasmin..
Ok lah...mula2 makan tu jer muka saya naik jerawat yang berterusan..
Baik yang kat situ..tumbuh kat sini pulak...stress betul...
Now dah macam ok...and ada orang bagitau kulit kita akan cantik bila makan yasmin..
bagi saya tak ada perubahan lagi..sama jer keadaan kulit saya..hahahhah..

Nak cerita mata merah dah melalut ke pil perancang pulak..hahahhaah...

0 comments: