? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 10, 2012

Full Time Housewife

Hai kawan-kawan....
Sekarang saya berada di di rumah..
Jadi fulltime housewife today...
Fuhhh...bagi saya mmg mencabar...
Sebelum-sebelum ni ada gak orang yang tengok-tengokkan..
Ye la contohnya bila hari cuti kan..
As usual saya akan balik rumah ma dan abah saya..
So automatically akan ada orang yang akan took care of my children kan..


So hari ni saya bercuti dan balik ke rumah ma dan abah..
Bila hari kerja mmg tak ada orang kat rumah ni.
Tinggallah saya 3 beranak...
So bermulalah karier saya as full time housewife..
Saya mmg salutelah dkt MIL kerana dapat jaga budak 2 orang yang banyak kerenah ni..
Tak senang duduk dibuatnya...letih usah cakap lah kan...
Adik pulak dah pandai jalan...so kerja kita nak kena usha dia jer..
Takut pergi ke mana2 tempat yang bahaya kat dalam rumah...


Nasib baiklah abang leka dengan upin dan ipinnya..
Now tgh tido keletihan tu pun lepas mama dia ni bertukar jadi harimau..
Barulah merajuk masuk bilik pastu ketiduran...
Merajuk lah sangat..kan..hahahha...


Entry ni bertujuan bukanlah untuk merungut...
Tapi menyatakan kekaguman saya pada suri-surirumah yang berada kat rumah 24 jam..
Saya hari ni pun sekadar jaga 2 budak lasak ni...
Saya tak masak..saya tak kemas rumah..
Cuma saya jemur baju jer...tu pun sebakul kecik jer..
Pastu takde kerja lain dah saya buat selain fokus kat budak2 tu..


Baru bercuti satu hari, dah mula rindu kat ofis...
Mengadakan???dan dah rasa macam nak kenselkan aje cuti untuk hari esok...hahahah..
Bukan malas nak menghadap budak2 ni ok...
Tapi mcm rutin harian tak lengkap..heheheh...


Niatnya petang ni nak bawak budak2 kuar..
Bawak pergi playground ker..tapi kalau saya sorang rasanya tak terbawak kot..
Mana nak layan adik..mana nak kejar abang..
Tengoklah keadaannya macam mana....

0 comments: