? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 27, 2012

Model Separuh Bogel (Sila Click Laju-Laju)


Hari ini irina adalah sedikit sewel agaknyer...terajin up entry...nampak benau takde kerja ko yer...eh, ade kerja lah tapi aku dah setelkan dah...hari ni bos is free...takde meeting...so bila bos free PA dia pun free lah...eh, bukan ke time bos outstation lagi lah PA free kan?hahahah...
Ahh, tak kisah lah..yang penting kerja aku setel...bos pun nampaknye baik punyer mengadap pc jer dari tadi...student pun takde lak datang...biasanya ramai jer yang datang nak jumpa dia..ok tutup kes pasal tu...

Nak tunjukkan kat korang 2 model seksi nih...aku dah tepek kat FB bebaru ni...



oh heroes kesayangan mama nih...lap u oll so much....

Adik ngan abang lebih kurang je saiz nyer kan?harap abang nyer tu panjang jer...adik yang gemuk atau abang yang kurus?hahahahah....


2 comments:

anisalya said...

memang seksi. hik3...

IrinaSairah said...

anisalya,

kan???hahaha...tapi adik more sexy than abang kan?hehehehe