? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 13, 2011

Mood Baru Mari Ka?????Lambat Giler...hahahha....

Yer...saya tak lupa pada janji...heheheh....ingat lagi..cuma masa yang tak mengizinkan...sibuk sangat ker???heheheh....bukan lah sibuk giler...tapi cuma takde mood nak update...so natijahnyer dah lupa dah kronologi perjalanan yang dah makan masa 2 bulan lepas...tak ke haru...so, layan gambar j lah erk....
.
Lagi pun yang menambahkan lagi ketiadaan mood sebab takleh nak bergambar banyak sangat...sebab kamera i bateri mampus terus...dah lah takleh nak charge...pelik lah suis kat Medan tuh...ke aku yang tak reti...sampai kan bat phone pun turut kong sekali...haru biru betul...so tataplah pic yang sikit nih...tapi aku tak masukkan semua lah....tak larat mak nak upload...huhuhu....
.


udah mau terbang....tetap degil kan...orang kate jangan guna barang elektronik lam flight...gune semacam...dah aku tengok orang lain duk bergambar jer...mestilah aku jeles kan???Hahahhahah
Ni pun melanggar peraturan...ne leh ambik gambar kat situ...tetap nak ambik jugak...dasar manusia kan???yang dilarang tu lah nak buat jugak...heheheheheheh

Dulu, masa sanding takde kerusi besar macam ni...so berangan nak sanding sekali lagi...blh kalau nak pakai persalinan dia...kena byar berapa ribu rp. ntah...tapi malas lah mak....heheheh....ni mase melawat kat istana pe ntah ke nama dia ni....

sawadikappp....pesal pulak aku main2 sawadikap kat indon nih????aku sendiri pun dah confuse...hahahhaah.....
heheheh..sila tatap muka orang yang tak mandi....heheheheheh....muka dah lah pucat lesi...ooo...masa ni memang takde mood langsung nak makeup....jalan2 pun tak berapa seronok....asyik letih jer...tapi dah lama rancang kan...tak nak lah spoil mood orang lain lak...huhuhu...tetap gagahkan diri....

yang ni masa kat lake toba...siyes aku seram duk kat bilik tu....huhuhuhu.....

eh...eh...burung gemok nak terbang ke tu???leh ke dia terbang????hahahahhha


us again.......

macam askar berkawad jer......huhuhu...


perut baru nak membuncit.....sekarang dah buncit...nanti lagi buncit....huhuhuh.....

rombongan cik kiah....makanan kat hotel tu bagi aku tak sedap langsung....tak kena ngan tekak...makan maggie lagi sedap.....

dah tak tahu nk posing cenggane.....

oh....bersama abang kasim selamat....heheheheh....atas feri nak g ape ke nama ntah tempat kampung orang Batak....c???kan dah lupa...takleh nak cerita detail....sakit hati...huhuhuh

kawan baru ke tu pa?????heheheheh

mama pun nak kawan jugak lah...heheheheh

kat belakang tu rumah2 orang batak....

makam/kubur....orang zaman dedulu.....

nak melawat makam tu kena pakai kain selempang kat atas bahu.....aku ingatkan dia bagi free...wakakakak...nasib baik tak bawak balik...heheheheh

minum teh halia...kat tempat nih sejuk cam genting lah lebih kurang.....tapi aku tak dibenarkan minum teh halia...orang mengandung tak boleh minum katenyer...heheheh
.
.
eh...dah habis dah????hehehehe..ni pun bercinta nak habiskan...baru jari nak merayap kat keyboard...datang itu dan datang ini....nasib lah kan..heheheheh....daa..nantikan saya di entry seterusnyer...heheheh




0 comments: